Guest ShyRookie Skrevet 21. Juni, 2021 Hej Jeg er ny herinde. Leder efter et godt massagested i Odense. Ung kvindelig massør - ikke fuld service - bare happy ending. Det er et must at hun har en stram krop. og maks er 40 (eller et ungt udseende) Hvilke steder kan i anbefale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1374 Skrevet 21. Juni, 2021 ShyRookie skrev, for 4 timer siden: Hej Jeg er ny herinde. Leder efter et godt massagested i Odense. Ung kvindelig massør - ikke fuld service - bare happy ending. Det er et must at hun har en stram krop. og maks er 40 (eller et ungt udseende) Hvilke steder kan i anbefale. Prøv at kikke lidt på Annoncelight.....der er flere thai-massage annoncer hver dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ShyRookie Skrevet 22. Juni, 2021 Tak for respons. Jeg har kigget i den sidste stykke tid og læst en masse indlæg herinde. Synes bare det er svært at finde nogen som er unge. Så ville bare høre om andre kendte nogen, som ikke blev oplyst på AL. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg