Hop til indhold
@beautifulme

Matylda - en verdensklasse GFE oplevelse

Recommended Posts

Matylda er tilbage i byen i denne uge, og jeg tvivler på at jeg er den eneste der var glad for at se hende tilbage. Hun sagde der var gået 9 måneder siden sidst. Jeg mødte hende i et rigtig fint sted ude ved lergravsparken.

Da jeg først havde fundet den rigtige dør :ph34r: blev jeg mødt af en smilende og veloplagt Matylda som er langt pænere end jeg husker (selvom billederne giver et meget godt billede af hvordan hun ser ud). Der er bare noget ved den måde hendes øjne lyste op på der gør at hun er meget bedre irl. Og så kysser hun virkelig godt (tror hun er top 1 over de gp'ere som jeg har mødt). Og der var masser af dem, og masser af nærvær og fræk leg, og masser af smil og god stemning. Alt i alt en perfekt GFE oplevelse <3<3<3<3<3

Hun er her et par dage endnu og sagde hun ville komme tilbage igen om en måned.

Gentagelsesfare 100%

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DaddyKbhs
@beautifulme skrev, for 3 minutter siden:

@DaddyKbhs tænker du har læst hendes annonce så ja :)

Ja, det var mere fordi jeg selv skrev en mail til hende kl 13.00 i dag og intet hørt tilbage .

Hun er sikkert omsværmet den unge pige .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skrev første gang lørdag nat, og fulgte så op søndag morgen for at høre om hendes ledighed hvor jeg gav hende flere valgmuligheder. Havde lidt lavet en anden aftale da hun endelig bekræftede. Tænker du nok har ret i at hun er omsværmet, og føler mig også meget heldig :) Tænker hvis hun er fuldt booket idag har hun ikke meget tid til at svare og koncentrerer sig måske om dem hun har aftaler med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Matylda er helt sikkert også en af mine favoritter, noget af det tættest man kommer på den fulde SB oplevelse, selvom hun er GP'er. Til mit første besøg hos hende var jeg ret overrasket over hvor positiv, åben, og glad hun var for mit besøg. Sprang op i skødet på mig og kyssede løs - så hvis tanken om en frigjort smuk ung fræk naturlig pige tænder en så er hun et godt valg :)  Men ja lang svar tid. Vores første møde gik i vasken fordi der gik næsten en uge fra mit første brev til at hun svarede mig - og i mellemtiden havde jeg spenderet hele mit budget på en anden dame.

Redigeret af TopDaddy

Del dette indlæg


Link til indlæg

I am really sorry about the late replies this time. It's because i started booking a bit late. usually I am very fast :-)

i hope we meet again.

I will also be baxck for a week around the 10/7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...