Hop til indhold

Tag ikke til Vissing ved Hadsten.

Featured Replies

Skrevet

Har besøgt nedenstående, som slet ikke levede op til beskrivelsen af, hvad hun vil og kan.

Betalte for 45min., men hun mente selv at hun var færdig efter en halv time.

Der kommer jeg aldrig mere.

https://annoncelight.dk/profile/Annysweet

Redigeret af Keeper
nu med det rigtige link adresse

Skrevet

Det var lidt det jeg prøvede at fortælle, da jeg kom hjem der fra sent lørdag aften, min oplevelse af det kan læses i en anmeldelse som kun er små to døgn ældre end din.
Lad os nu håbe at flere ser hvad der kan forventes i Vissing, inden de kører der ud med deres penge....... bedre at give dem til Røde Kors så, det vil der være mere glæde ved.

Skrevet
  • Author
Mr.Djurs skrev, for 14 timer siden:

Det var lidt det jeg prøvede at fortælle, da jeg kom hjem der fra sent lørdag aften, min oplevelse af det kan læses i en anmeldelse som kun er små to døgn ældre end din.
Lad os nu håbe at flere ser hvad der kan forventes i Vissing, inden de kører der ud med deres penge....... bedre at give dem til Røde Kors så, det vil der være mere glæde ved.

Ja, fremover vil jeg bruge dette site til research.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.