Hop til indhold

Samanta / Odense

Featured Replies

Skrevet

Nogle der har besøgt denne dejlige godte? Ser ud til at hun har været i Roskilde tidligere, men kan ikke finde noget på hende herinde.

https://annoncelight.dk/showad/320316

Skrevet
ReeferMadness skrev, for 15 minutter siden:

Nogle der har besøgt denne dejlige godte? Ser ud til at hun har været i Roskilde tidligere, men kan ikke finde noget på hende herinde.

https://annoncelight.dk/showad/320316

Jeg har en god mavefornemmelse for hende, så jeg tager en for holdet i morgen om alt går vel. For ja, hun ser sgu fræk ud :wink:

Skrevet

Jeg har forsøgt at komme i kontakt med hende hele aftenen men uden held. Nummeret eksisterer ikke får jeg at vide når jeg ringer.

Kan se nu at hun kun vil kontaktes på mail eller Whats app....hvilket jeg ikke aner hvad er :smile:. Har derfor forsøgt på mail, så nu må vi se.

Skrevet
Big3lover skrev, for 4 timer siden:

Whats app....hvilket jeg ikke aner hvad e

WhatsApp er en internetafhængig softwareapplikation udviklet til smartphones. Ud over sms-funktionen, kan applikationen også bruges til at danne gruppechat, sende billeder, video og lydmediebeskeder imellem brugerne af WhatsApp. Applikationen er tilgængelig til iPhone- og Androidsmartphones.

Som der er ejet af Facebook. 

Skrevet
lille_peter skrev, for 11 timer siden:

Applikationen er tilgængelig til iPhone- og Androidsmartphones.

Og til Windows og Mac computere.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.