Hop til indhold
Don T

Hvilken GP har overrasket dig mest?

Recommended Posts

Altså positivt :lol:

Hvilken GP har overrasket dig ift. billeder/beskrivelse? Var hun vildere, frækkere, kønnere eller mere intens? Eller noget helt andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

zita først gang jeg besøgte hende og dinag 

begge var og er enestående på hver deres måde og det er blevet til nogen eventyr siden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi Guys,

This was back in 2014. I got dissed by the one I’ve booked. Roaming around the streets of Cph, horny and a bit pissed of the situation I found my self outside the old establishment Gentlemens House. (I am sure some of you old grunts remember that place) The reviews of that place where like eating candy blindfolded. Sometimes it was good, sometimes it was sour as hell with a bitter aftertaste. But I needed to release some pressure. Rang the bell. Got in. The usual round up of the goods. I’ve promised myself, never go for the shy one, when it comes to eastern gp’s. But thats what I did. Veronica. A blond shy hungarian chick. All natural. Nice c-cups and long legs. I thought whatever. This is just a half hour ”wham bam thank you mam” exercise. But holy crap…. She wasn’t that little shy kitten I thought she was. Man did she give me a ride. 
I had never before that time or to this date extended my time at a GP. I stayed with her for 2 hrs. She is still no 1 on my ”WTF is this for real”-list.

 

Brgds

Buddha

 

Redigeret af Buddha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inden efterhånden notorisk berømte Mina blev mega-hypet herinde, havde hun en høj stjerne hos mig. På en skala fra 1 til 10 er hun en klar 125 ! :lol:

The rest is kind of history ..... Nu er det jo nærmest umuligt at "komme" i audiens hos hende, når hun endelig kommer herop.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig har det helt sikkert været Yara - den lærke, lille dejlighed i Århus.

Hun var så super dejlig og altid parat til at gå lidt længere for at give den bedste oplevelse. Jeg drømmer stadig om da vi stod og tungekyssede dybt og længe på parkeringspladsen for at sige farvel... da hun - bare fordi jeg skulle have en god oplevelse - hev en veninde ind til et dobbelt blowjob, eller da hun spurgte "har du nogen sinde fået prosteta massage"... 

Yara var den mest levende kvinde, jeg har haft fingrene i. Og hvis du læser det her Yara, så tak for de mange spændende timer i dit selskab - jeg blev lidt for forelsket i dig, tror jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Trinetease hun var den første i denne verden og 5 år efter og lidt flere besøg stadig den bedste. Hun er sød, intelligent og smuk og så meget mere end en købs ting. Hun er så dejlig. 
 

og en polsk kvinde der hed Pamela som var i Horsens. Hun var sjov og så vild. Vi endte med at bruge en del aftner i byen/disko sammen. Det var Mega sjovt og anderledes end bare sex. Men hun stoppede og forsvandt desværre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_Swingking skrev, for 23 minutter siden:

For mig har det helt sikkert været Yara - den lærke, lille dejlighed i Århus.

Hun var så super dejlig og altid parat til at gå lidt længere for at give den bedste oplevelse. Jeg drømmer stadig om da vi stod og tungekyssede dybt og længe på parkeringspladsen for at sige farvel... da hun - bare fordi jeg skulle have en god oplevelse - hev en veninde ind til et dobbelt blowjob, eller da hun spurgte "har du nogen sinde fået prosteta massage"... 

Yara var den mest levende kvinde, jeg har haft fingrene i. Og hvis du læser det her Yara, så tak for de mange spændende timer i dit selskab - jeg blev lidt for forelsket i dig, tror jeg. 

Er det korrekt at Yara ikke længere er aktiv?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Don T skrev, for 1 minut siden:

Er det korrekt at Yara ikke længere er aktiv?

For os er det desværre rigtigt, at hun ikke er aktiv længere. 

Jeg håber hun har det helt fantastisk og er glad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buddha skrev, for 31 minutter siden:

Hi Guys,

This was back in 2014. I got dissed by the one I’ve booked. Roaming around the streets of Cph, horny and a bit pissed of the situation I found my self outside the old establishment Gentlemens House. (I am sure some of you old grunts remember that place) The reviews of that place where like eating candy blindfolded. Sometimes it was good, sometimes it was sour as hell with a bitter aftertaste. But I needed to release some pressure. Rang the bell. Got in. The usual round up of the goods. I’ve promised myself, never go for the shy one, when it comes to eastern gp’s. But thats what I did. Veronica. A blond shy hungarian chick. All natural. Nice c-cups and long legs. I thought whatever. This is just a half hour ”wham bam thank you mam” exercise. But holy crap…. She wasn’t that little shy kitten I thought she was. Man did she give me a ride. 
I had never before that time or to this date extended my time at a GP. I stayed with her for 2 hrs. She is still no 1 on my ”WTF is this for real”-list.

 

Brgds

Buddha

 

That’s the kind of experience I would like to have :P I guess that’s a good lesson in not judging a book by the cover. Thanks for sharing :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_Swingking skrev, for 7 timer siden:

For os er det desværre rigtigt, at hun ikke er aktiv længere. 

Jeg håber hun har det helt fantastisk og er glad.

Jeg har svært ved at acceptere hun er stoppet, håber og tror på hun en dag kommer tilbage. 
trist hun stoppede lige fra den ene dag til den anden. Kender ikke grunden til det gik så stærkt. 
hun var fantastisk, sikke en energi og vildskab hun havde. Hun var altid klar på noget nyt. 
skøn skøn pige. 
trist man ikke skal opleve det mere 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Chantall i Hvam Stationsby. 
Meget mere lækker krop og større bryster end man så på annoncen. 
 

hun er desværre heller ikke aktiv mere:-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har været nogle stykker. 1) Lad mig starte med Danske Silvia, som jeg var gået i en stor bue udenom. Jeg havde bildt mig selv ind, at hun på grund af sin enorme skønhed ville være både kostbar og kold. En anden GP formidlede et andet billede, og det første besøg hos Danske Silvia blev begyndelsen til en masse sjove og dejlige oplevelser og et venskab, der holder den dag i dag. Jeg sad i 2013 i aulaen på Aarhus Rådhus og ventede på, at John Cale skulle åbne festugen med en opførelse af "Music for a New Society". Pludselig mærker jeg mobilen vibrere og kigger lige og ser, at det er Danske Silvia med en monsterfræk besked om, hvad hun synes, jeg skal være opmærksom på onsdag i den følgende uge. 2) Nordjyske Manja havde jeg hørt ikke skulle være værd at bruge tid på. Men hendes billeder og stemme i telefonen gav mig en mistanke om, at der var en vulkan under overfladen. Efter nogle besøg lykkedes det at aktivere vulkanen, og det blev til mange gode oplevelser. 3) I dag er det Danske Sille. Til en start havde jeg noget af den samme skepsis som med Danske Silvia. Måske lidt kostbar og dertil måske oven i købet lidt for vild på den overfladiske måde. Men hendes lækre fremtoning på billederne lokkede mig til at tage chancen. Og med hvert besøg udbyggedes sympatien og bølgelængden. Nøglen viste sig at være den stik modsatte af mit forhåndindtryk. Nøglen er hjertet og den gensidige forståelse og respekt. For mig har det åbnet for en strøm af store, intense og superlækre oplevelser, der ikke har manglet noget for nu at sige det på jysk. Dertil en meget stor fortrolighed hinsides al intimitet. https://annoncelight.dk/showad/272450

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daydreamer skrev, for 5 timer siden:

Lad mig starte med Danske Silvia, som jeg var gået i en stor bue udenom. Jeg havde bildt mig selv ind, at hun på grund af sin enorme skønhed ville være både kostbar og kold. En anden GP formidlede et andet billede, og det første besøg hos Danske Silvia blev begyndelsen til en masse sjove og dejlige oplevelser og et venskab, der holder den dag i dag.

Jeg havde en oplevelse, der ligner lidt, med Emma Diamond fra CassiopeiaStars for fire-fem år siden  (Hun er ikke aktiv længere)
Overraskelsen bestod nok mest i at både beskrivelsen og billederne af hende passede præcist - hendes fotos var fantastiske, på et niveau så man tænker, det kan ikke passe .. og hvis det gør, må hun være - med @Daydreamers ord - både kostbar og kold.
Men hun var meget imødekommende og noget af det sødeste, og hun rammede en tyk pæl igennem myten om at smukke unge kvinder er arrogante ... 

Jeg nåede kun at besøge hende tre gange, jeg skulle helt enkelt være forsigtig, det er jo ikke så godt hvis der går ild i gamle huse ... ;-)  :D :D 
... altså ikke for meget, det må gerne ligge og gløde lidt ... 
 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...