Hop til indhold

Gode og dårlige undskyldninger ?

Featured Replies

Skrevet

Her kunne vi udveksle erfaringer om gode og dårlige undskyldninger.

Det kunne være morsomt at liste hvilken gode og dårlige undskyldninger folk kommer med for at komme hurtigst muligt ud af døren hos piger.

Eller man på klubber ikke ønsker at sexe med de pågående piger.

Og pigerne er hjertelige velkommen til at bidrage med hvad de høre af undskyldninger :lol:

Jeg kan starte med et par autentisk undskyldninger:

På bordel:

Du har et sød smil, men du er ikke lige den jeg søger...

På klub:

Skat jeg kan ikke knalde, jeg har lige knaldet for 10min siden.

Skat jeg kan ikke knalde lige nu, jeg har lige knaldet XX piger for jeg har lige været til sexparty.

Jeg har lige spist og vil gerne have en pause...

Skrevet

Her kunne vi udveksle erfaringer om gode og dårlige undskyldninger.

Det kunne være morsomt at liste hvilken gode og dårlige undskyldninger folk kommer med for at komme hurtigst muligt ud af døren hos piger.

Eller man på klubber ikke ønsker at sexe med de pågående piger.

Og pigerne er hjertelige velkommen til at bidrage med hvad de høre af undskyldninger :lol:

Jeg kan starte med et par autentisk undskyldninger:

På bordel:

Du har et sød smil, men du er ikke lige den jeg søger...

På klub:

Skat jeg kan ikke knalde, jeg har lige knaldet for 10min siden.

Skat jeg kan ikke knalde lige nu, jeg har lige knaldet XX piger for jeg har lige været til sexparty.

Jeg har lige spist og vil gerne have en pause...

En dugfrisk en fra her til aften," har du kondomer i xl?" Ja svare jeg og smiler frækt til gæsten, " må jeg se dem?" Ja svare jeg igen, " når ok dem kan jeg ikke passe, så jeg springer over"... Jeg har 4 andre slags siger jeg til gæsten, han siger," nej de nok også de forkerte... Hihi, han mente, du ( læs jeg Line) er den forkerte :D. Jeg grinte altså lidt... En klassiker er, har du et blow til 300 kr? ( klart nej!!) eller, ups jeg glemte min pung i bilen og så køre han stærkt herfra hihi :D, tager du dankort? Må jeg knalde din vagtpige også? Jeg har lige et møde og så kommer jeg bagefter... Ja der er mange men heldigvis ikke på hver vagt... :)

Skrevet

Jeg må indrømme at jeg for et par måneder siden i Flensburg virkelig havde glemt at hæve Euros, aftalte at komme tilbage, når jeg havde hævet penge, men da jeg så var kommet ud i sollyset igen - tænkte - at når stedet kun havde lummerbelysning og det ikke var den pige jeg oprindelig var gået efter, så ville det alligevel ikke være pengene værd og undlod at returnere - dog ikke uden lidt dårlig samvittighed.

Skrevet
  • Author

En dugfrisk en fra her til aften," har du kondomer i xl?" Ja svare jeg og smiler frækt til gæsten, " må jeg se dem?" Ja svare jeg igen, " når ok dem kan jeg ikke passe, så jeg springer over"... Jeg har 4 andre slags siger jeg til gæsten, han siger," nej de nok også de forkerte... Hihi, han mente, du ( læs jeg Line) er den forkerte :D. Jeg grinte altså lidt... En klassiker er, har du et blow til 300 kr? ( klart nej!!) eller, ups jeg glemte min pung i bilen og så køre han stærkt herfra hihi :D, tager du dankort? Må jeg knalde din vagtpige også? Jeg har lige et møde og så kommer jeg bagefter... Ja der er mange men heldigvis ikke på hver vagt... :)

Bliv endelig ved Line, hvis du har flere undskyldninger, det er morsom læsning :lol::lol: :lol:

Skrevet

Hihi ja men skal jo passe lidt på ikke at støde nogen, jeg ved jo også godt, at mange at udsagnene rent faktisk kan være rigtige 1 ud af 100 ;)... Men What the f... det jo bare fis og ballade :D. En klassiker, jeg skulle bare se om i havde åbent, jeg kommer senere... Når er det dig, der står blondine i annoncen... Jeg har glemt at sætte min p- skive... Hvor er din veninde?.... Må jeg låne wc'et... Kan vi lave en byttehandel og så står han med konens gamle undertøj pakket ind i en frysepose, eller brugte parfumer og andet ragelse og JA vi kender ham alle os piger haha :D. Ej du plejer da at være korthåret... ( og nej har jeg aldrig været :D ). Når men jeg har ikke mere end 10 min nu og jeg køber altid en time... ( ja hvorfor så komme? :D ) ej du har sminke på, det opdager min kone... Osv osv jeg kunne blive ved... Har nogle rigtige gode nogen, som vagtpigen og jeg igennem de 5-6 år har hørt/ oplevet, men de er så specifikke, at manden ved det ham, så dem gemmer Line til sin egen erfaringsbog haha :D. Som skrevet, så godt det typisk er de samme og at det ikke er på hver vagt... :roll:

Skrevet

Hmmmm - mænd er mærkelige :lol:

Skrevet

Hmmmm - mænd er mærkelige :lol:

Ja ikke til at leve med, men heller ikke til at leve uden ;):P. Ikk at vi kvinder ikke har vores særheder... ;)

Skrevet
  • Author

Som skrevet, så godt det typisk er de samme og at det ikke er på hver vagt... :roll:

Line,

jeg tænker på om disse spasmager som kommer og går igen med uforrettet sag, kommer de tit igen og laver samme nummer ? Jeg ville da blive flov over at dukke op i samme butik igen og igen uden at købe noget.

Skrevet

Nu er jeg en stor tilhænger af ærlighed så jeg kan ikke diske op med så fantasifulde og kreative undskyldninger som dem Line kommer med..

... men ærlighed til trods må jeg da tilstå at jeg godt kan nikke genkendende til et par af Nilles "undskyldninger" - brugt til sexparties eller i swingerklub (også sexparties :lol: )..... især: "jeg har lige knaldet xx piger.... eller jeg har lige knaldet xx timer.. jeg kan ikke mere :lol: "

Men som sagt så er jeg fortaler for at man bare siger tingene som de er... der var en pige på en swingerklub, der blev sur og ikke talte til mig i lang tid fordi jeg afviste hende og sagde hun ikke var min type... jeg er dog på sigt blevet "tilgivet" :lol: :lol:

Skrevet

Line,

jeg tænker på om disse spasmager som kommer og går igen med uforrettet sag, kommer de tit igen og laver samme nummer ? Jeg ville da blive flov over at dukke op i samme butik igen og igen uden at købe noget.

Ved jo efterhånden hvem de er, hvornår de kommer og ja når jeg så åbner døren, så siger jeg bare Hej og god dag til dig, inden de når at fyre deres shit af.. I mine øjne nogle stakler og måske ensomme mænd, ja nogen er tydeligvis heller ikke helt " friske" på øverste etage, men det skal der også være plads til, der jo intet ondt i det, det er bare træls ind i mellem... Tror det er være i nogle byer end andre, men tager det som en del af jobbet, men ligefrem at gøre det bevidst er ikke ok, mener jeg..

Skrevet

Hej Line. Tja, det er sikkert ensomme mænd, som i bund og grund er bange for en kvindes selskab. Synd for dem, har faktisk selv været en af dem for nok 20 år siden. Men det kan jo aldrig blive jer glædespigers problem! Jeg kan godt forestille mig at I har det på samme måde som den menige politimand, der stopper en bil uden nummerplade, og for fjerde gang den dag hører en "forbavset" bilist sværge, at den sørme lige var faldet af......

Emnet har vist lige været oppe: At gå på bordel uden penge, bare for at have noget at rive den af til hjemme......

Det er vel bare at sige farvel og smut til de "kunder".

Mvh Bugs

Skrevet

Det er vel bare at sige farvel og smut til de "kunder".

Mvh Bugs

Jeg er nogen gange, hvor jeg ellers synes jeg havde lavet en god research ved at tjekke billeder, ringe på tlf. svarer, køre forbi 3 gange mv. alligevel blevet så forbavset over at vedkommende ikke lignede det jeg efter beskrivelsen havde forventet (f.eks. blondine fremfor brunette) at jeg er kommet til at fyre en dårlig undskyldning af og hvor vedkommende så er blevet lidt kort for hovedet. Men hvor jeg bagefter har tænkt: godt nok svarede hun ikke helt til beskrivelsen, men havde hun været lidt mere imødekommende og givet mig tid til lige at tænke mig om - så ville jeg da gerne have hygget mig med hende :D

Men sker det ikke nogen gange at en "kigger", fortryder og kommer tilbage senere? Eller kommer tilbage og siger: "Kan vi ikke lige tage den forfra en gang til?".

Skrevet

For lige at give det en anden vinkel.

Generel betragtet så snyder mange piger med alderen og vægten i deres annoncer, nogen snyder ret meget endda, der manipuleres med billederne også hos mange.

Derfor har jeg valgt at siger pigen mig ikke noget så siger jeg det pænt og går igen. Sådan har jeg ikke altid haft det og tidligere har jeg også valgt et par dårlige undskyldninger men nu siger jeg det bare som det er.

Det kan give lidt sure miner hos pigen men efterhånden er jeg ligeglad for for det meste er det pigens løgne om hende selv der gør at jeg bliver skuffet og går, det er ikke så tit jeg går igen men det sker.

Så det er altså ikke kun osere det går igen, jeg synes lige den vinkel skulle ind over lidt mere :)

Jeg har tidligere også brugt dårlige undskyldninger om at jeg har for få penge med og må i banken, ja det var noget pjat at sige og derfor siger jeg nu også sandheden på en pæn måde.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.