Hop til indhold

Recommended Posts

Her i varmen fik jeg lyst til en dejlig kvinde, var meget tæt på at prøve Emilly, hun får god omtale herinde, men endte hos Lujan, da jeg virkelig havde lyst til nogen gode store patter. Det var lidt af en chance, da jeg ikke kunne finde nogen anmeldelser herinde. Hun svarede hurtigt på sms og jeg fik en adresse på Frederiksberg, som jeg sørme kendte, hvor jeg tidligere har besøgt et par piger. Lujan, som er fra Argentina, tog imod. Hun er ikke så høj, omkring en 165 cm med sort hår og et par gode "kasser" :P som ikke er proppet med silikone. Jeg tror ikke billederne er af hende ellers er de af ældre dato, men de ligner ganske godt. Jeg blev tilbudt en skylle og noget at drikke, og derefter smed hun også kludene, der er gode tungekys og det er en stor fornøjelse at gramse på hendes lækre bryster. Så gav hun et blowjob uden gummi, med masser af savl og godt dybt ned i halsen, derefter kravlede hun op og så fik pikken en gnide tur med babserne. På med gummi og så hoppede hun op og red mig, mens hendes lækre bryster dansede og blev gramset på. Turen fortsatte med doggy, hun har en god røv til at holde fast i så man kan støde godt til, og så videre over i missionæren. Så bad jeg om at slutte af mellem hendes bryster, så hun rev kondomet af og smurte lidt creme mellem babserne og så fik jeg ellers lov til at køre sjoveren frem og tilbage mellem babserne samtidig med at hun pressede dem sammen omkring min pik, indtil jeg afleverede klatten :P WOW. Efter lidt småsnak fik jeg en skylle og gik ud i den dejlige sommerdag med et kæmpe smil. Sød pige, gode bryster og intet hastværk, helt sikkert værd at besøge igen

Lujan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 8 timer siden:

Tak for den fine beretning @Hopper

Hvad vil du antage at hendes alder er?

Hvor lang tid var du i hendes selvskab? 

Altid farligt at gætte på en kvindes alder :blink: men mit bud er omkring de 30.

Jeg havde booket 30 min, og var vel ude efter ca.40, som skrevet ingen tidspres.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...