EddieM 132 Skrevet 20. Juni, 2021 Hej Brødre har nogen væretuu forbi hende her, hun ser sød ud … https://annoncelight.dk/showad/275030 Hvis ikke der kommer 100 advarsler så vil jeg tage en for holdet senere god søndag 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HardBond 32 Skrevet 20. Juni, 2021 Billeder ser fine ud. Er du blevet klogere ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EddieM 132 Skrevet 21. Juni, 2021 Var forbi , billederne passer men om de er fra i år tør jeg ikke satse mine penge på .. Hun er ikke særlig høj , men ganske sød og naturlig … Nu er det prøvet , men prøver noget andet en anden gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HardBond 32 Skrevet 21. Juni, 2021 Øv.. det var sku’ da træls. Pga. størrelse eller indlevelse ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EddieM 132 Skrevet 21. Juni, 2021 HardBond skrev, for 3 timer siden: Øv.. det var sku’ da træls. Pga. størrelse eller indlevelse ? Vil ihvertfald sige at de lever godt dernede i Polen Ellers så har der virkelig været gang i Photoshop på de billeder ..: Men skal lige tilføjes , der er intet ondt skabt i hende , hun smiler og er glad .. Men det var ikke den GFe jeg ville tænde på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg