longdong 102 Skrevet 20. Juni, 2021 Bliver de da aldrig klogere småpigerne? Disse to tilbyder en trekant, men først et kemimøde. Og det er vel OK? Men de vil have 1100 for kemimødet på en cafe i Roskilde. https://sugardaters.com/da/profile/q_RO59p7Z8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2734 Skrevet 20. Juni, 2021 longdong skrev, for 26 minutter siden: Bliver de da aldrig klogere småpigerne? Disse to tilbyder en trekant, men først et kemimøde. Og det er vel OK? Men de vil have 1100 for kemimødet på en cafe i Roskilde. https://sugardaters.com/da/profile/q_RO59p7Z8 Går den,så går den. og jo den skal nok gå, igen og igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 226 Skrevet 20. Juni, 2021 Husk der er millioner i liderlige mænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopDaddy 280 Skrevet 22. Juni, 2021 (edited) Kom nu!!! Tag da til det kemimøde Jeg synes sgu du er heldig!!! De fleste af os andre må nøjes med at blive sendt over snap og skulle betale for billeder som 2 Rumænere finder på nettet og sælger Jeg har endda været ude for en SB (gut) som ønskede betaling for bare at få adgang til den snap, hvor man kunne få lov til at betale for billedpakker, og efter man havde købt alle pakker og VIP adgang, så havde man adgang til få lov til at betale for et fysisk møde. What a deal!! Redigeret 22. Juni, 2021 af TopDaddy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hørsholm1 Skrevet 23. Juni, 2021 (edited) nu er profilen væk, men den enes profil er der stadig søde og nemme at lave aftaler med. mødte dem lørdag kl 21.30, hentede dem i Valby kørte til mig, drak et glas, og havde 3 kant med to unge og lidt nervøse piger, som begge havde prevention: man kan mærke de var unge , men de gjorde som jeg bad om så det blev blow 69 ride mig og en afslutning i hver prisen var i nederste ende , men ok i f t de er uprøvede kørte dem hjem igen og det kan bestemt gentages De var begge mørhårede, slanke med små bryster, det er nok min eneste klage, hvis en 3 kant skal være perfekt, skal det nok være med to som er forskellige Der var nu aldrig tale om kemi tjek ?? vi snakkede lidt på snap over opkald der. fornuftigt af dem inden mødet og jeg fik lidt fotos , så jeg kunne se veninden inden kunne god tænke mig at møde igen med en ene specielt: men lidt for unge, svært at holde en samtale igang med dem, men lige så meget min skyld selvfølgeligt der må være tale om en misforståelse i oplægget om hvem det er , ingen kemi møde snak og ikke roskilde ?? eller nogen er blevet sur over en afvisning ? Redigeret 23. Juni, 2021 af hørsholm1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrCph 0 Skrevet 30. Juni, 2021 hørsholm1 skrev, den 23.6.2021 at 07:53: nu er profilen væk, men den enes profil er der stadig søde og nemme at lave aftaler med. mødte dem lørdag kl 21.30, hentede dem i Valby kørte til mig, drak et glas, og havde 3 kant med to unge og lidt nervøse piger, som begge havde prevention: man kan mærke de var unge , men de gjorde som jeg bad om så det blev blow 69 ride mig og en afslutning i hver prisen var i nederste ende , men ok i f t de er uprøvede kørte dem hjem igen og det kan bestemt gentages De var begge mørhårede, slanke med små bryster, det er nok min eneste klage, hvis en 3 kant skal være perfekt, skal det nok være med to som er forskellige Der var nu aldrig tale om kemi tjek ?? vi snakkede lidt på snap over opkald der. fornuftigt af dem inden mødet og jeg fik lidt fotos , så jeg kunne se veninden inden kunne god tænke mig at møde igen med en ene specielt: men lidt for unge, svært at holde en samtale igang med dem, men lige så meget min skyld selvfølgeligt der må være tale om en misforståelse i oplægget om hvem det er , ingen kemi møde snak og ikke roskilde ?? eller nogen er blevet sur over en afvisning ? Hvor gamle var de? Og hvad måtte du slippe? Har du evt. link til den andens profil? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hørsholm1 Skrevet 1. Juli, 2021 (edited) MrCph skrev, for 11 timer siden: Hvor gamle var de? Og hvad måtte du slippe? Har du evt. link til den andens profil? hej de sagde 18 og 19, den ene virkede ung, af udseende ihvertfald, de fik 3000 og var hos mig fra kl 22 til ca 24 , jeg er blokeret nu men noget med chanel , parfumen Redigeret 1. Juli, 2021 af hørsholm1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Serviceboy 10 Skrevet 1. Juli, 2021 Hed profilen noget med cocochanel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 773 Skrevet 1. Juli, 2021 Mener også jeg skrev med dem men prisen var en lidt anden og dyrere så jeg hoppede fra. For 3k for 2 timer med 2 tøser havde jeg nok hoppet på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrCph 0 Skrevet 1. Juli, 2021 hørsholm1 skrev, for 4 timer siden: hej de sagde 18 og 19, den ene virkede ung, af udseende ihvertfald, de fik 3000 og var hos mig fra kl 22 til ca 24 , jeg er blokeret nu men noget med chanel , parfumen Lyder ret interessant. Kunne den ene være hende her https://sugardaters.com/da/profile/2xoyPK.Jzj ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Serviceboy 10 Skrevet 1. Juli, 2021 Tænker det er hende her: https://sugardaters.com/da/profile/2xzymOq3Zj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hørsholm1 Skrevet 2. Juli, 2021 hej kan ikke be eller afkræfte det , da jeg nok er blokeret, fordi jeg skriver her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skripter 3 Skrevet 4. Juli, 2021 hørsholm1 skrev, den 1.7.2021 at 06:45: hej de sagde 18 og 19, den ene virkede ung, af udseende ihvertfald, de fik 3000 og var hos mig fra kl 22 til ca 24 , jeg er blokeret nu men noget med chanel , parfumen Hvorfor blokering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hørsholm1 Skrevet 5. Juli, 2021 skripter skrev, for 18 timer siden: Hvorfor blokering måske fordi jeg skrev her, ? beats me som man siger i jylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg