Hop til indhold

Recommended Posts

longdong skrev, for 26 minutter siden:

Bliver de da aldrig klogere småpigerne?

Disse to tilbyder en trekant, men først et kemimøde. Og det er vel OK? Men de vil have 1100  for kemimødet på en cafe i Roskilde.

https://sugardaters.com/da/profile/q_RO59p7Z8

Går den,så går den. og jo den skal nok gå, igen og igen.:(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom nu!!! Tag da til det kemimøde :D Jeg synes sgu du er heldig!!! De fleste af os andre må nøjes med at blive sendt over snap og skulle betale for billeder som 2 Rumænere finder på nettet og sælger :D Jeg har endda været ude for en SB (gut) som ønskede betaling for bare at få adgang til den snap, hvor man kunne få lov til at betale for billedpakker, og efter man havde købt alle pakker og VIP adgang, så havde man adgang til få lov til at betale for et fysisk møde. What a deal!!

 

 

Redigeret af TopDaddy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hørsholm1

nu er profilen væk, men den enes profil er der stadig
søde og nemme at lave aftaler med. mødte dem lørdag kl 21.30, hentede dem i Valby
kørte til mig, drak et glas, og havde 3 kant med to unge og lidt nervøse piger, som begge havde prevention: 
man kan mærke de var unge , men de gjorde som jeg bad om så det blev blow 69 ride mig og en afslutning i hver 
prisen var i nederste ende , men ok i f t de er uprøvede
kørte dem hjem igen og det kan bestemt gentages
De var begge mørhårede, slanke med små bryster, det er nok min eneste klage, hvis en 3 kant skal være perfekt, skal det nok være med to som er forskellige
Der var nu aldrig tale om kemi tjek ?? vi snakkede lidt på snap over opkald der. fornuftigt af dem inden mødet og jeg fik lidt fotos , så jeg kunne se veninden inden
kunne god tænke mig at møde igen  med en ene specielt:
men lidt for unge, svært at holde en samtale igang med dem, men lige så meget min skyld selvfølgeligt
der må være tale om en misforståelse i oplægget om hvem det er , ingen kemi møde snak og ikke roskilde ?? eller nogen er blevet sur over en afvisning ?

Redigeret af hørsholm1

Del dette indlæg


Link til indlæg
hørsholm1 skrev, den 23.6.2021 at 07:53:

nu er profilen væk, men den enes profil er der stadig
søde og nemme at lave aftaler med. mødte dem lørdag kl 21.30, hentede dem i Valby
kørte til mig, drak et glas, og havde 3 kant med to unge og lidt nervøse piger, som begge havde prevention: 
man kan mærke de var unge , men de gjorde som jeg bad om så det blev blow 69 ride mig og en afslutning i hver 
prisen var i nederste ende , men ok i f t de er uprøvede
kørte dem hjem igen og det kan bestemt gentages
De var begge mørhårede, slanke med små bryster, det er nok min eneste klage, hvis en 3 kant skal være perfekt, skal det nok være med to som er forskellige
Der var nu aldrig tale om kemi tjek ?? vi snakkede lidt på snap over opkald der. fornuftigt af dem inden mødet og jeg fik lidt fotos , så jeg kunne se veninden inden
kunne god tænke mig at møde igen  med en ene specielt:
men lidt for unge, svært at holde en samtale igang med dem, men lige så meget min skyld selvfølgeligt
der må være tale om en misforståelse i oplægget om hvem det er , ingen kemi møde snak og ikke roskilde ?? eller nogen er blevet sur over en afvisning ?

Hvor gamle var de? Og hvad måtte du slippe? Har du evt. link til den andens profil? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hørsholm1
MrCph skrev, for 11 timer siden:

Hvor gamle var de? Og hvad måtte du slippe? Har du evt. link til den andens profil? 

hej de sagde 18 og 19, den ene virkede ung, af udseende ihvertfald, de fik 3000 og var hos mig fra kl 22 til ca 24 , 
jeg er blokeret nu men noget med chanel , parfumen

Redigeret af hørsholm1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hørsholm1

hej kan ikke be eller afkræfte det , da jeg nok er blokeret, fordi jeg skriver her

Del dette indlæg


Link til indlæg
hørsholm1 skrev, den 1.7.2021 at 06:45:

hej de sagde 18 og 19, den ene virkede ung, af udseende ihvertfald, de fik 3000 og var hos mig fra kl 22 til ca 24 , 
jeg er blokeret nu men noget med chanel , parfumen

Hvorfor blokering

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hørsholm1
skripter skrev, for 18 timer siden:

Hvorfor blokering

måske fordi jeg skrev her, ? beats me som man siger i jylland

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...