Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte hende sidste gang hun var i DK.

Det startet med en misforståelse fra hende side.

Jeg ankom lige 10 minutter før aftalt tid(havde booket dagen før) og tænkte jeg lige ville gå en tur rundt om blokken da der også stod en lige ved hendes opgang.

Da jeg så kommer retur er han væk og skriver til hende jeg er ankommet. hun svare så tilbage at hun har lukket mig ind.

Jeg meget forundret over beskeden, svare tilbage at det ikke var mig. Jeg er så i mellem tiden lige gået over på den anden side af vejen for ikke at stå lige ved opgangen.

Kan se så hun går ud på sin terrasse og kigger ned.

Jeg skriver at jeg står på den anden side af gaden, og så hende på terrassen samt om hun kan spørge ham om at gå igen.

Hun svare så at det vil hun ikke og at hun har fået penge af ham om jeg kan vente.

jaaaa, det var jo ikke fordi jeg var kørt en time for at komme hertil og havde aftalt det dagen før.

men jeg tænker når ja det må jeg vel så, det var om morgenen så vil ikke kunne få fat i en anden pige alligevel. Og nu var jeg jo kørt en time.

Så venter 1,5 time til det så bliver min tur.

 

Denne gang er hun nede og åbne døren for mig, hun er super pæn.

Vi kommer op i lejligheden og pengene skifter hænder, jeg hopper ud i og for et bad.

og kommer retur til hende siddende på senge i bh og trusser. 

Hun er utrolig stille og forsøger at starte en samtale op men finder meget hurtigt ud af hun ikke snakker et ord engelsk.

Det ødelægger så også agten lidt da man skal dirigere hende i hvad hun skal gøre.

Det er næsten lidt som at have sex med en dukke, sagt groft.

 

Stedet: 7/10 ikke det værste sted i århus, men ud til en semi stor vej.

Pigen: 6/10 Mega pæn, men faktum af man ikke kan snakke med hende ødelægger det lidt for mig.

Sex: 5/10 Man skal hele tiden sige hvad man vil have, en som alessia(https://annoncelight.dk/showad/271749) lever sig meget mere ind i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er virkelig smukke.. Helt ung uspoleret, ingen tattoos, ingen plastik... MEN nøj en omgang kedelig forsigtig intetsigende sex... Jeg var virkelig skuffet da jeg gik der fra... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...