Hop til indhold
Mr.Djurs

Anny , Hadsten Vissing Randers

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/236373

Jeg besøgte pigen ude på adressen i aften, og lad det være sagt med det samme: I kan slå en stor tyk streg over alt hvad annoncen lover, intet holder.

Anny er meget restriktiv med hvor du får lov at røre, brysterne må kun lige røres omkring vorterne, og der er absolut ikke noget som minder om kys. Det bærer præg af at få gjort færdig i en fart, i håb om at kunden snart går igen, på trods af en bestilt og betalt hel time, som jeg havde  bestilt. Nu havde jeg altså sat mig for at rent faktisk være der i en time, og efter sex var der ret meget tid tilbage, den blev så brugt på lidt hyggesnak, og lidt massage til pigen, i håb om at det ville minde hende om at annoncen lover det som en del af service...... til kunden altså.  Det blev dog kun til lidt nussen til sidst for at fylde tiden, men ingen massage. Pigen virker træt med mørke rander under øjnene, hun virker ikke som hun er tvunget til arbejdet slet ikke, men hun virker heller ikke til at det er noget hun nyder at lave.

Om billederne er ægte....... jeg tror at nogle af dem er men ikke alle, og dem der er de er bestemt ikke taget hverken i år eller sidste år

1600 for 60 minutter = spildte penge. Men nu valgte jeg altså at få en hyggelig time ud af det, frem for at være negativ til ingen nytte...... det lykkedes ret godt synes jeg, Anny er meget sød og let at snakke med.

Men altså, jeg synes at I andre skal overveje at lægge jeres penge andre steder.

På vej hjem mindedes jeg lidt de tider hvor man kunne nyde selskabet med f. eks. Judith latina og senere Cleo, som var at finde i Randers for et par år siden, hold da op som de kunne leve  sig ind i det, og jeg tror også nyde ens selskab, de var sgu et par stjerner i min verden

Mvh Mr.Djurs

Redigeret af Mr.Djurs
glemt relevante oplysninger i første omgang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...