Hop til indhold
Amagerdreng83

Gummiet sprang!

Recommended Posts

Tilbage i starten af december 2020 var jeg en tur forbi en dansk klinik (som jeg har været på mange gange) og besøge en dansk pige. Det var en dejlig omgang sex, men da jeg trækker mig ud efter at være kommet i en doggy, ser jeg til min skræk at gummiet er sprunget! :eek: Hold kæft hvor blev jeg forskrækket! Først fik jeg sygt dårlig samvittighed over at have udsat pigen for den oplevelse, tænk hvis hun var blevet skræmt, tænk hvis jeg havde udsat hende for graviditet? Ja, mine tanker var mange og jeg havde det SÅ skidt allerede øjeblikket efter. Hun tog det dog med ophøjet ro og grinede nærmest over det og sagde “Det er altså hvad der kan ske”. Men det fik mig ikke til at slappe af og mine bekymringer stoppede ikke her.

Selvom det var/er en pæn, ren og ordentlig klinik med ordentlige forhold, begyndte tankerne at buldre frem. Jeg vidste, at jeg ikke selv havde nogle kønssygdomme i forvejen - men hvad nu hvis, jeg havde fået det nu? :blink: Jeg var seriøst bange og tog kontakt til min læge dagen efter. Jeg blev over er par måneder testet for hele lortet og selvom hun (lægen) sagde, at risikoen for syfilis og HIV var meget lille, så tog vi prøverne for en sikkerheds skyld.

Det var rart at blive clearet for ALT hvad man kunne cleares for, men for helvede hvor var det en forfærdelig jul og en lang vinter indtil det sidste prøvesvar landede :-(

Jeg svor aldrig at skulle besøge en glædespige igen, da jeg ikke ville risikere at havne i samme situation igen - den ed har jeg så ikke heeelt kunnet overholde :D Har siden oplevelsen i december besøgt to forskellige danske piger på samme klinik, begge gode oplevelser ... eller rettere ... begge FANTASTISKE oplevelser :x

Men for fanden det var en lang jul og en lang vinter - heldigvis endte det godt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til info: Der findes da både, p-piller, pessar, p-stav, mod graviditet...har jeg glemt noget ? :lol:

Og bør man overhovedet besøge glædes piger, hvis man tror at de render rundt med en kønssygdom 365 dage om året ? :rolleyes:

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er en GP der kun tilbyder med kondom hvorfor er du så bange for at blive smittet.

 

Mit gæt er at man er betydeligt mere udsat ved tilfældige one night stands. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Øbo skrev, for 58 minutter siden:

Hvis det er en GP der kun tilbyder med kondom hvorfor er du så bange for at blive smittet.

 

Mit gæt er at man er betydeligt mere udsat ved tilfældige one night stands. 

 

 

Tror bare jeg gik i panik - det var ikke just en situation, jeg havde regnet med :lol:

Redigeret af Amagerdreng83

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt der stadig findes folk der ikke bare siger visse-vasse men tager sikker sex alvorligt. Godt du ikke fik noget med hjem fra dit besøg hos pigen. Håber ikke du skal opleve det igen, for kan sagtens forstå det er super ubehageligt at blive udsat for. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frederik82 skrev, for 7 timer siden:

Godt der stadig findes folk der ikke bare siger visse-vasse men tager sikker sex alvorligt. Godt du ikke fik noget med hjem fra dit besøg hos pigen. Håber ikke du skal opleve det igen, for kan sagtens forstå det er super ubehageligt at blive udsat for. 

Tak for din besked. I mit stille sind tænkte jeg, at der nok ikke var noget - men stadig rumsterede “Hvad nu hvis”-tanken. Det mest uudholdelige var, at der gik flere måneder, da inkubationstiden på et par kønssygdomme er temmelig lang tid. Men heldigvis endte det godt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...