Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte hende ENDELIG for et par uger siden, var ofte vendt tilbage til hendes annonce, og så bød chancen sig!

Vi havde dagen i forvejen SMS'et sammen og aftalt, at jeg skulle besøge hende en time, så jeg fandt spændt frem til hendes hjem, der et pænt stykke ude på landet.

Hendes ansigt er ikke særligt ungdommeligt, men hendes krop er lækker i betragtning af hendes alder...

Hun starter med at sutte min godt klare pik, er det gør hun superlækkert og økologisk, og jeg spørger på et tidspunkt, om jeg skal advare, inden jeg kommer, men hun svarer blot, at "det opdager jeg nok" med et frækt glimt i øjnene! Og det gjorde hun og slugte det hele!

Derefter lå vi og kælede lidt, og så gik jeg ned og slikkede hendes dejlige fisse, og hun virkede til rigtigt at nyde det, og pludselig skulle jeg bare mærke min pik i hendes fisse, så i missionæren nød jeg en dejlig gang ind-ud!

Jeg troede så, jeg var helt færdig, men da vi lod os sunde os lidt efter anden afgang på kort tid, begyndte hun atter at lege, og lur mig om ikke hun fik gang i den igen, og vi sluttede af med en skøn ridetur!

Hvornår jeg sidst har kunnet tre gange på 45 minutter, kan jeg ikke huske, så hun kan altså noget og MERE TIL! :shock:

Hun havde garanteret forsøgt en gang mere, hvis ikke jeg havde sagt, at NU kunne jeg ikke mere! :lol:

Hun tilbød og jeg tog glad imod muligheden for et bad, for jeg var godt svedig efter den omgang!

Jeg kan kun anbefale turen udenfor Alfarvej!

Hun kalder sig BBW Quinde, men jeg synes faktisk ikke, hun var en stor pige...

Skrevet
  • Author

Det er lige netop hende...

Jeg beklager, jeg glemte at sætte link og geografisk område på...

Skrevet

Det er lige netop hende...

Jeg beklager, jeg glemte at sætte link og geografisk område på...

Mener hun også blev anmeldt for et par mdr. siden.

Skrevet

Jeg har uden held gentagne gange forsøgt at komme i kontakt med hende både med Tlf SMS og mail. Hvad skal der til for at få en aftale ?

Ingen respons overhovedet, mærkeligt når hun nu annoncerer hele tiden.

Skrevet

Jeg har uden held gentagne gange forsøgt at komme i kontakt med hende både med Tlf SMS og mail. Hvad skal der til for at få en aftale ?

Ingen respons overhovedet, mærkeligt når hun nu annoncerer hele tiden.

Hun er meget konsekvent omkring kun at besvare henvendelser fra registrerede tlf.

Skrevet
  • Author

Jeg havde ingen problemer med at få svar fra hende pr. SMS, men forvent ikke, hun sidder med telefonen i hånden... der kan godt gå lidt tid, inden hun skriver tilbage... jeg havde sms-kontakt med hende for et halvt års tid siden, og hun respekterer fuldt ud, hvis man skriver, at man ikke kan modtage flere SMS'er den dag... det kan jo forekomme... :roll:

• 3 weeks later...
Skrevet

Har tænkt på at besøge damen. Er det en ok diskret beliggenhed? Fri for nysgerrige naboer osv.

Skrevet

Har tænkt på at besøge damen. Er det en ok diskret beliggenhed? Fri for nysgerrige naboer osv.

Njahhhh - det er i et rækkehus, men det er dæleme langt ude på landet

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.