Hop til indhold

Recommended Posts

Hey.

Er der nogen der har erfaringer fra Blue Lagoon Spa i Herning, og om der er andet at komme efter end wellness? Det ser umiddelbart meget pænt og lækkert ud, men en lille hjælpende hånd som afslutning på en god massage, giver jo altid lige prikken over I`et.

https://bluelagoonspa.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storstrafferen skrev, for 9 timer siden:

Hey.

Er der nogen der har erfaringer fra Blue Lagoon Spa i Herning, og om der er andet at komme efter end wellness? Det ser umiddelbart meget pænt og lækkert ud, men en lille hjælpende hånd som afslutning på en god massage, giver jo altid lige prikken over I`et.

https://bluelagoonspa.dk

Det er vist så stuerent et sted som det kan blive.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HG Wells skrev, den 20.6.2021 at 00:09:

Hvis ikke andre kan sige noget om stedet, så skal jeg gerne tage en for holdet. Jeg elsker karbad :)

Også jeg ;-) Især hvis man har selskab af en langhåret som ikke er bange for at dykke…..

Kom du afsted?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, jeg skrev til dem og spurgte om deres tilbud. Det var mindre "hygge nusse i karbad" og mere "body scrub og derefter en tur i karbad (alene)". Det var det nok lige dyrt nok for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er intet ekstra at hente der udover god massage og flotte wellness omgivelser. Ejeren er gift med en ældre lokal mand, der har bidraget med penge til Blue Lagoon Spa :). De er dygtige forretningskvinder …

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...