Handfreak 10 Skrevet 19. Juni, 2021 Kære brødre, Nu er det tredje gang jeg har besøgt Dior, senest i Randers i onsdags. Må bare sige at denne skønhed bare leverer varen. Booking foregår let og smertefrit med hurtig respons. Bestilte sidst en halv time med blandede bolcher. Dior er utrolig lækker i mine øjne og billederne på annonce light er 100% hende. Dior giver sig fuldt ud under akten med masser af kys og GFE og er meget lyttende til hvad man måtte have af specielle ønsker til afslutning. Dette gælder også hvis man har ønsker om specielt look som aftalt inden mødet. Sexet som bare fanden er min konklusion, og skal helt sikkert se hende igen når hun kommer i nærheden af Aarhus. Håber en venlig sjæl vil hjælpe mig med at indsætte link - har forsøgt at finde vejledningen, men forgæves. Tak på forhånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 19. Juni, 2021 Går ud fra det er hende her???? https://annoncelight.dk/showad/263448 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg