Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Kørte forleden dag forbi i Helsingør, og der faldt jeg over 2 nye steder...Wat Pho Massage, der ligger på hjørnet af Stubbedamsvej og Kongevejen....på Google maps Street Wiew ligger der et Mini marked og et pizzaria, og det er mini marked der er lavet til massage sted...

Samt et nyt sted nede i Skt. Olaigade 29 e inde i gården, der hænger et hjemmelavet skilt ude ved porten.

nåede ikke selv ind nogen af stederne, men håber andre ser dette og evt smider en anmeldelse eller 2, for der mangler gode steder i Helsingør

Ovenstående er sat ind på OD's thailiste, men synes det kunne være spændende om det lige fik sin egen streng ;) så lad høre om der er nogen der har være nogen af ovenstående steder i Helsingør og som har lyst til at smide et ord eller 2 om oplevelsen ;) ;)

Skrevet

Kørte forleden dag forbi i Helsingør, og der faldt jeg over 2 nye steder...Wat Pho Massage, der ligger på hjørnet af Stubbedamsvej og Kongevejen....på Google maps Street Wiew ligger der et Mini marked og et pizzaria, og det er mini marked der er lavet til massage sted...

Samt et nyt sted nede i Skt. Olaigade 29 e inde i gården, der hænger et hjemmelavet skilt ude ved porten.

nåede ikke selv ind nogen af stederne, men håber andre ser dette og evt smider en anmeldelse eller 2, for der mangler gode steder i Helsingør

Ovenstående er sat ind på OD's thailiste, men synes det kunne være spændende om det lige fik sin egen streng ;) så lad høre om der er nogen der har være nogen af ovenstående steder i Helsingør og som har lyst til at smide et ord eller 2 om oplevelsen ;);)

Jeg skal til Helsingør på torsdag eller fredag, så jeg kan lægge en anmeldelse eller to, når jeg er hjemme igen.

Tak for tippet.

Skrevet
  • Author

Jeg skal til Helsingør på torsdag eller fredag, så jeg kan lægge en anmeldelse eller to, når jeg er hjemme igen.

Tak for tippet.

Det ville bare være super fint, håber også jeg i løbet af ferien får tid til at kigge forbi en eller begge stederne, og så smider jeg selvfølgelig anmeldelser ;)

Skrevet
  • Author

Hej BL

Fik du en tur i Helsingør ?

Jeg forsøgte den i Sct. Olaigade, men der stod "kommer straks" i døren, og det gjorde der længe ;)

Skrevet

men der stod "kommer straks" i døren, og det gjorde der længe

Det var måske kunden der lå inde på briksen der havde skrevet det :D

-OD

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Så fik jeg prøvet Wat Pho Massage i Helsingør, på Stubbedamsvej

http://www.watphothaimassagehelsingr.com/

Det er en meget lille klinik, med 2 massagebrikse, kun adskilt af et stk stof.

Selve massagen er vildt god, nok blandt det bedste jeg har prøvet, og der er ikke optræk til det mindste frækt, så tvivler på at det kan fås på stedet.

Der er 2 thai kvinder, og hende jeg fik en omgang af, var lille og buttet, men hun kunne fandme godt nok tage fat, av :-) nej det var rigtig godt. Jeg smed alt tøjet da jeg hoppede på briksen, men blev pænt dækket til med håndklæde. Der blev brugt olie i en passende mængde, og da klinikken ikke indeholder bademulighed, så bliver det pænt tørret af, mens der bliver trykket, så når man er færdig så er der stort set intet olie tilbage. Det er virkelig et sted jeg kan anbefale hvis man er ude efter en super god omgang massage. ;) ;)

Skrevet

Hej BL

Fik du en tur i Helsingør ?

Jeg forsøgte den i Sct. Olaigade, men der stod "kommer straks" i døren, og det gjorde der længe ;)

Jeg prøvede Wat Pho og det var en super oplevelse, men det virkede som om (som du også fandt ud af), at de ikke tilbyder andet end massage - eller også er jeg bare ikke tiltrækkende nok :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.