Hop til indhold
Guest mannings

Anettemilf69 i Horsens?

Recommended Posts

mannings skrev, for 2 timer siden:

Hej

er der nogen der kender eller har erfaringer med Anettemilf69 fra Horsens..?

https://annoncelight.dk/showad/319047

På forhånd tak

Mannings

Hun kan klart anbefales, hvis du er til slanke, frække, voksne damer.

Super serviceminded og virkelig sød og kærlig at være sammen med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings
BB Man skrev, 1 time siden:

Hun kan klart anbefales, hvis du er til slanke, frække, voksne damer.

Super serviceminded og virkelig sød og kærlig at være sammen med.

Er hun ligefrem slank? Ser ud til at hendes fotos er manipulerede så hun ser slankere ud….!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er tydeligvis ændret på billederne. Armen på billedet i naturen, ser ikke ud til at være hendes, og hele "Anettemilf" ser ud til at være sat ind i naturen.

Image8.jpg.57041cd4b35b9da6438200118d482e46.jpgImage6.thumb.jpg.ece6100f9c5bfa634d29bc73c1a1e33b.jpgImage5.thumb.jpg.45613f63d05871b1474b4be77c6e099d.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
mannings skrev, for 2 timer siden:

Er hun ligefrem slank? Ser ud til at hendes fotos er manipulerede så hun ser slankere ud….!

Hun er slank. Der hvor billederne er manipulerede, handler det nok mere om at pynte på hud osv.

Jeg er slet ikke tilhænger af manipulerede billeder, men lige i det her tilfælde er det ok nok for mig.

Hun er ærlig nok i sin beskrivelse af sig selv i annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings

Tror bare jeg står over. Orker ikke at møde op til en aftale, hvor jeg forventer et og så får noget helt andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende i tirsdags. Hun er slank, har et kønt ansigt og som andre skriver, hun er meget serviceminded. God til blowjob, vil gerne selv slikkes og rørt, man kan virkelig både mærke og høre hun bliver liderlig på vejen til en orgasme. Dejlig fisse hun har og hun er kærlig vi en god snak efter vi begge var tilfredstillet.

Jeg kommer i hvert fald gerne igen til 45 min lagengymnastik

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har besøgt hende i dag  i horsens  

hun er rigtig sød og ja hun er slank med dejlige bryster lille go håndfuld   og en super lækker fisse som bliver meget våd  når man forkæler hende rigtigt 

som hun selv skriver i hendes annonce så er hun mor og der er selvfølgelig dvs graviditet spor på kroppen som lidt løs maveskind og strækmærker jeg syntes personligt 

det var pisse frækt for hun står der helt naturligt 

en rigtig god oplevelse i dag og bestemt et genbesøg værd 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest matrix
gamlingen skrev, den 19.6.2021 at 19:32:

Har besøgt hende i tirsdags. Hun er slank, har et kønt ansigt og som andre skriver, hun er meget serviceminded. God til blowjob, vil gerne selv slikkes og rørt, man kan virkelig både mærke og høre hun bliver liderlig på vejen til en orgasme. Dejlig fisse hun har og hun er kærlig vi en god snak efter vi begge var tilfredstillet.

Jeg kommer i hvert fald gerne igen til 45 min lagengymnastik

Jeg har besøgt hende i dag, serviceminded , man får hvad man bestiller hos hende

Sted 7 / 10

Krop og  ansigt 7-8 / 10

Sex 10 / 10 (Hun virker til at kunne lide at få noget pik) hun fik 2 omgange, tror squ hun nød det,  mere end jeg gjorde det :ph34r: selv om det var godt :mrgreen:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, den 19.6.2021 at 16:30:

Hun er slank. Der hvor billederne er manipulerede, handler det nok mere om at pynte på hud osv.

Jeg er slet ikke tilhænger af manipulerede billeder, men lige i det her tilfælde er det ok nok for mig.

Hun er ærlig nok i sin beskrivelse af sig selv i annoncen.

kan fastslå hun er slank.. har en del tattoveringer og det er dem der er skjult .-- annette er en lækker pige... har besøgt hende flere gange

Redigeret af biker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joan skrev, for 4 timer siden:

Hun sutter kanon godt..og hendes mis smager fantastisk 

helt enig  har besøgt annette mange gange... hun er en flot slank pige - sød og særdeles serviceminded og nem at tale... og så er hun lækkerfræk... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...