Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen som ved om der stadig er aktivitet på Bomhusvej ved Gråsten ?

Der er ingen annonce, så kan ikke indsætte link.

Jeg var der sidste år, før corona, og fik en dejlig oplevelse. Eneste minus er, at hun har nogle meget hårde silicone bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
modensønderjyde skrev, for 48 minutter siden:

Er der nogen som ved om der stadig er aktivitet på Bomhusvej ved Gråsten ?

Der er ingen annonce, så kan ikke indsætte link.

Jeg var der sidste år, før corona, og fik en dejlig oplevelse. Eneste minus er, at hun har nogle meget hårde silicone bryster.

Hun er der endnu -og du kan være heldig hun ikke er alene -jeg fik en uovertruffen tur med hendes veninde og mutter selv -efterfølgende er jeg dog blevet lagt på is af mutter -jeg nød det nok lidt for meget med veninden -i mens hun gik til og fra...;-) Jeg har aldrig ringet, og jeg kender ikke engang hendes nummer...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 1 time siden:

Hun er der endnu -og du kan være heldig hun ikke er alene -jeg fik en uovertruffen tur med hendes veninde og mutter selv -efterfølgende er jeg dog blevet lagt på is af mutter -jeg nød det nok lidt for meget med veninden -i mens hun gik til og fra...;-) Jeg har aldrig ringet, og jeg kender ikke engang hendes nummer...

Hvordan skal den forståes? lagt på is, som i blacklisted? Hvad har du gjort for at fortjene det? og kan man nyde det for meget??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr37dk skrev, for 18 minutter siden:

Hvordan skal den forståes? lagt på is, som i blacklisted? Hvad har du gjort for at fortjene det? og kan man nyde det for meget??

-Hun blev jaloux;-) det var jo veninden jeg tændte helt vildt på... Jeg har været der 1 gang siden, hvor hun ikke lukket op -men jeg kunne se hun var der og gik rundt i huset.... -så jeg daffede igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 3 minutter siden:

-Hun blev jaloux;-) det var jo veninden jeg tændte helt vildt på... Jeg har været der 1 gang siden, hvor hun ikke lukket op -men jeg kunne se hun var der og gik rundt i huset.... -så jeg daffede igen.

lol, hold da op, det havde jeg sq ikke regnet med. De skal da bare være glade for at de kan tjene pengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Fyr37dk skrev, for 28 minutter siden:

lol, hold da op, det havde jeg sq ikke regnet med. De skal da bare være glade for at de kan tjene pengene.

Det er meget normalt blandt Thai`´er. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Er der nogen der har et hus nr, og hvad er deres priser. Er det både massage og sex. Vil gerne besøge dem

Del dette indlæg


Link til indlæg
bukas skrev, for 10 minutter siden:

Hej. Er der nogen der har et hus nr, og hvad er deres priser. Er det både massage og sex. Vil gerne besøge dem

Butdee Thai Massage
Bomhusvej 12
6300 Gråsten
Om det virker længer eller ej, ved jeg ikke -men det er funden her på euroG.
Redigeret af Møffe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 5 minutter siden:
Butdee Thai Massage
Bomhusvej 12
6300 Gråsten
Om det virker længer eller ej, ved jeg ikke -men det er funden her på euroG.

1000 tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...