Hop til indhold
AGB

Isi på Østerbro var en kæmpe fuser

Recommended Posts

Det var svært ikke at være begejstret for Isi's annonce, der udover frække billeder af en hot italiener lovede to af mine favoritter, nemlig sprøjteorgasme og dildoshow. Midt i hedebølgen måtte jeg bare afsted og efter en hurtig sms korrespondance hvor jeg understregede mit ønske om sprøjteorgasme, stod jeg hos hende på Lyngbyvejen et par timer efter. Hvis det så iso der tog imod så var hun lige blevet tungere, laver og bredere over night. Og det italienske var sgu so so, jeg spurgte hvor hun var fra i Italien og svaret var at hun var halvt Colombianer... Det er jo altsammen ligemeget hvis det i sengen er i verdensklasse men altså. Hun starter lige med at tage en håndfuld hovedpine piller, bevares vi kan vel alle have det skidt, og så på med et stort selvlysende digitalt ur så hun lige kan følge med i tiden. Op med mig på ryggen og uden smil, frække kommentarer eller glimt i øjet starter hun med et sikkert BJ. Der er liv dernede og jeg får lov at slikke hende samtidig. Tænker det vel er med til at starte lidt liderlighed hos hende så hun kan sprøjte senere, men jeg må kun lege med tunger udenbords og jeg får et rap over nallerne da jeg forsøger at pille. Jeg får spurgt hvordan hun så vil squirte men det kan har hun aldrig hørt  om. Okay, kunne vi så finde legetøj frem. Ja, hvis jeg vil ha' den op i røven men hun skal fanme ikke nyde noget. Jeg vil spare jer for flere detaljer, jeg er så irriteret på det tidspunkt at uanset hvor meget hun hiver i ham så er jeg mentalt gået hjem. Nåh, så bipper uret, surprise. Jeg får vist hende annoncen og hun bekræfter det er hende. Jeg viser tekst hvor jeg specificerer mit ønske, hun svaret det er mig der har et problem når nu jeg ikke kom. 1000k for 45 min, der var plads til mere hvis det var det hun skulle bruge, men godt jeg ikke spildte en krone mere. Farveller Østerbro og hjem til en ærgerlig spiller under dynen i egen seng. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...