Hop til indhold
Le Docteur

Trekant med Crystal og Goldie - Gentagelsesfare: i morgen

Recommended Posts

Så blev det tid til doktorens første anmeldelse herinde. Jeg har taget så meget, så nu er det tid til at give tilbage :razz:

Jeg havde set mig varm på Crystal og Goldie, som rent billedmæssigt så for godt ud til at være sandt, men opildnet af et par gode oplevelser fra nogen af jer andre brugere, tænkte jeg at det måtte prøves.

 Kommunikationen, som var med Crystal, foregik på fint engelsk og med svar et minut efter jeg skrev. Jeg fik tilsendt menu og priser, og vi fik aftalt en times ménage à trois dagen efter. Jeg skal ærligt sige at det begyndte at sitre lidt i kroppen som timerne nærmede sig, for i min verden er en trekant med to damer fra øverste hylde, og hvor det hele spiller, en oplevelse der er helt maxet ud rent sensorisk. Hvor jeg nærmest ikke kan stave mit eget navn under akten, og minutterne flyyyyver afsted. Ja, faktisk nærmest ikke kan huske hvad der lige var foregået, efter jeg gik ud af døren. Men hey, så må man jo tilbage og genopfriske ;-)

Forventningerne var som skrevet høje, men på vej op af trappen i det lidt tarvelige boliganlæg på Vesterbro, kunne jeg ikke lade være med at temperere mine sommerfugle, for jeg har prøvet at blive skuffet før da døren gik op. Men alt det var spildt krudt, for da døren (hurtigt) gik op ved første ringeklokke-ring, blev jeg mødt af begge piger i entréen, og....

...hold nu kæft de er lækre begge to! Goldie er klart en af de smukkeste GP'ere jeg nogensinde har set, med katteøjne der smilede varmt og imødekommende. Fuldstændig instagram-model. Spinkel med et par medium størrelse silikonebryster og læber med ekstra fylde i. Crystal ser endnu bedre ud i virkeligheden, ligeså velkommende og smilende, og i doktorens optik en gudekrop af rang. Slank, med silikonebryster som virker ret store pga. hendes størrelse og som er virkelig bløde at forgribe sig på. Ja, som den kære læser nok har regnet ud, så er doktoren fan af det modificerede look, så hvis man er til au natural er det ikke her. Dog vil jeg hurtigt indskyde, at det ville være virkelig ærgerligt at diskvalificere disse smukheder på baggrund af ren kropspreference, for den attitude og service der ofte følger med piger fra den hylde, er på ingen måde tilstede her.

Nå, vi kommer ind på et ret lille værelse og får klaret det finansielle. Crystal fortæller at de normalt huserer et andet, mere lækkert sted, men der var opstået et problem med udlejeren der. Jeg kunne ikke lade være med at tænke, at der skulle mere til at holde mig fra hende og hendes veninde, så jeg daffede hurtigt i bad og lagde mig ind på sengen. Jeg kan normalt godt lide at styre tempoet og hvad der skal ske, og pigerne faldt fint ind og fulgte mine ønsker. De næste ti minutter var ren nus, slik, kram og lidt forsigtige kys. Kroppe der lige skal lære hinanden at kende. Derefter ned på ryggen og så blev lilledoc serviceret så englene sang, med masser af fræk øjenkontakt, tunger dansende rundt om hovedet og begge skiftevis oppe at tungekysse, mens den anden suttede løs. Shiiit. Goldie skiftede mellem at se virkelig fræk ud med mig i munden, og så sende smil op til mig. Oprigtige, varme, skælmske smil som gik lige i banditten. Og så suger hun til, Jessica Seranno-style, så jeg til min store overraskelse var ved at komme på et tidspunkt - og jeg kommer aldrig af blowjobs. Crystal om på ryggen i missionær og der skulle jeg godt nok til at koncentrere mig om den seneste opdatering til Windows, for at kigge lige ind i de øjne, helt oppe i hende, med en hånd på de der store tits var hård kost.

Hurtigt kondom-skift og så Goldie i missionær. Det var lige ved ikke at lykkedes, så stram var hun. Skiftevis i doggy, mens den anden konstant var oppe og tungekysse, frækt. På et tidspunkt står jeg op udenfor sengen og får et BJ af Crystal, mens Goldie står ved siden af mig og vi kysser. Jeg krammer hende tæt ind til mig så jeg kan mærke hele hendes krop mod min, mens jeg blidt napper hende i læben og vores tunger mødes, og her slår det mig: det perfekte knald for mig er et der veksler mellem GFE og PSE, op og ned i tempo, dynamisk, dyrisk, men stadig sanseligt og nærværende. At stå der med lukkede øjne og kysse med sådan en hottie, mens man kan mærke hendes veninde sutte det bedste hun har lært er bare så vildt.

Anyway, lang historie kort, de damer fik kørt doktoren i bund og det var først ude i badet jeg fik samlet mig lidt igen. Og her efterfølgende er det eneste jeg kan tænke på: jeg skal afsted igen i morgen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold op hvor er de sexede specielt Crystal på hendes første billede. Mon de arbejder som "pussy sisters" på FKK klubber også? 

@Le Docteur kan du ikke spørge hvorfor de kun er her 2 dage og om de kommer igen snart? 

/Butterflyman 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, for 16 timer siden:

Ved du om anal er muligt med dem?

Det stod ikke på menuen jeg fik tilsendt, men skriv og spørg.

 

Var tilbage igår til en to timers session hos Crystal, og det bliver bare bedre og bedre. Jeg var jernhård det meste af sessionen og vi kørte på non-stop i over en time, så hun kan virkelig tage imod og med god stamina hele vejen igennem. 
Hun er igen virkelig nede på jorden og imødekommende, og vi havde masser af de små interaktioner uden om sexen, der gør der hele sjovere og mere liderligt. Vi fik bl.a. snakket madlavning, og hun viste på sin instagram at hun både kan lave mad og anrette pænt, så doktoren endte med at cruise København rundt kl. 23 for at finde foder :D

de tager hjem her til eftermiddag, så man skal skynde sig hvis man skal nå at hilse på. Jeg opfordrede hende dog til at lave en profil herinde, så hun kan kommunikere når de kommer igen.


 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Crystal og Goldie ankom tilbage til Kbh. i går aftes, så jeg var klar som en fjeder til at ønske Crystal velkommen. Denne gang har de en veninde, Lara, med sig. De er alle RL venner, så der en god vibe i lejligheden, som denne gang ligger på det indre Amager. Crystal leverede den mest vidunderlige GFE, med dybe tungekys og masser af øjenkontakt, og det på trods af jeg havde trængt mig på på hendes rejsedag, og at vi svedte i lagnerne i to timer til kl. 0:40. Eneste minus var at en af jer banditter havde formået at få en tid før mig :mad::D

FYI: De rykker til en lejlighed i Valby i slutningen af næste uge, hvis jeg husker rigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kaptajn Haddock skrev, for 4 timer siden:

Svarer billederne af Goldie til det man møder i virkeligheden? Jeg tænker specielt ansigtet og maven, men også alt andet. Jeg synes, at hun ser vildt lækker ud på billederne.

Billedet hvor hun sidder på knæ og hendes arm hviler på skamlen, er meget lig det du møder. Hun er meget petit. Absurd smukke øjne på den pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denlilleabekat skrev, for 4 timer siden:

Hvad med make up, havde goldie det på? Er squ fan af sådan noget :x

Jeg ved hvad du mener, tænker på samme måde og er derfor også observant om den slags. Som så mange andre GP’ere er de mere au natural end deres billeder, hvilket jeg tænker er mere praktisk for dem pga. sved, kysseri og alle de andre frække ting der kan foregå i hoved-regionen ;-)

Svaret på dit spørgsmål er masser af selvbruner, falske øjenvipper og lidt øje-makeup. Ingen læbestift, tung foundation eller heftig øjekrudt. Har set hende 4 gange nu.

Men det er selvfølgelig ikke ulovligt at have ønsker og spørge efter dem. Lad høre hvad hun svarer, i så fald. Og kom så afsted, inden hun smutter igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le Docteur skrev, den 19.6.2021 at 03:47:

Og så suger hun til, Jessica Seranno-style, så jeg til min store overraskelse var ved at komme på et tidspunkt - og jeg kommer aldrig af blowjobs. Crystal om på ryggen i missionær og der skulle jeg godt nok til at koncentrere mig om den seneste opdatering til Windows, for at kigge lige ind i de øjne, helt oppe i hende, med en hånd på de der store tits var hård kost.

Jeg er selv fan af Jessica og disse piger er begge petite så de er vel dejlig stramme i skeden begge to. Er der én af dem, Goldie eller Crystal der er særlig stramme vil du mene? Jeg nyder en gang imellem en super stram mis :wub:

Redigeret af ButterflyMan
fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le Docteur skrev, for 13 timer siden:

Jeg ved hvad du mener, tænker på samme måde og er derfor også observant om den slags. Som så mange andre GP’ere er de mere au natural end deres billeder, hvilket jeg tænker er mere praktisk for dem pga. sved, kysseri og alle de andre frække ting der kan foregå i hoved-regionen ;-)

Svaret på dit spørgsmål er masser af selvbruner, falske øjenvipper og lidt øje-makeup. Ingen læbestift, tung foundation eller heftig øjekrudt. Har set hende 4 gange nu.

Men det er selvfølgelig ikke ulovligt at have ønsker og spørge efter dem. Lad høre hvad hun svarer, i så fald. Og kom så afsted, inden hun smutter igen.

Har lige snakket med hende og det ser ikke ud til at være et problem for hende at have make up på. Så nu skal jeg bare have fået en aftale igennem :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denlilleabekat skrev, for 2 timer siden:

Har lige snakket med hende og det ser ikke ud til at være et problem for hende at have make up på. Så nu skal jeg bare have fået en aftale igennem :x

Top. Lad mig høre hvor krudtet du kan få hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ButterflyMan skrev, for 12 timer siden:

Jeg er selv fan af Jessica og disse piger er begge petite så de er vel dejlig stramme i skeden begge to. Er der én af dem, Goldie eller Crystal der er særlig stramme vil du mene? Jeg nyder en gang imellem en super stram mis :wub:

De er begge perfekte. Goldie er den strammeste af alle GPs jeg har prøvet, og jeg går på ingen måde rundt med en kæmpe schlong.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...