Hop til indhold
jeghedderstig

Loredana ts ikke noget at skrive hjem om

Recommended Posts

Jeg tog en for holdet, Loredana, det er hende på billederne, dog er de redigeret på fuld skrald.

Det gik meget godt med at få sat aftalen op, stedet er yderst velkendt tæt på Herlev, var meget optimistisk på vej derhen halvfed på og det hele

Da jeg kom ind af døren kunne jeg godt se hun var en del mere maskulin end på billederne, men tænkte jeg godt kunne arbejde med det. 
Pengene blev givet og i sekundet efter ændrede hendes humør sig, til en ret træt holdning og endnu trættere attitude, rullede øjne osv. havde bestilt 30 min 2 orgasmer, 1000 kr.

Hun ville ikke tages i doggy men kun missionær med sin hånd som “røv”,  snakkede i telefon og de andre piger på gangen flere gange, så begyndte hun med der ikke så meget tid tilbage, så jeg smuttede gad ikke engang prøve 2 gang, hun var iøvrig mega behåret, lange hår på benene og i røven, stubbe for resten af pengene.

jeg kommer tilbage til stedet men aldrig hos “hende” første anmeldelse btw, i må sige til hvis der mere i vil vide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jeghedderstig skrev, for 5 timer siden:

Loredana ts ikke noget at skrive hjem om

 Som kommentar til overskriften, hvor mange skriver overhovedet hjem om et besøg hos en TS? :D

Sorry for afsporing.

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 9 timer siden:

 Som kommentar til overskriften, hvor mange skriver overhovedet hjem om et besøg hos en TS? :D

Sorry for afsporing.

Der findes mange apps hvor du kan lave et postkort med dine egne billeder og sende det med posten. i det mindste vil Postnord få en på opleveren hvis man sendte sådan et postkort med billeder af sig selv blive gennempulet. får helt lyst til at prøve ;)

Redigeret af Penetrator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...