Hop til indhold
Watanabe

Italienske Francesca, Støvring. God oplevelse

Recommended Posts

Under en tur til Aalborg havde jeg fornøjelsen af at besøge italienske Francesca en brandvarm eftermiddag, og det kom der en god oplevelse ud af:

 

Jeg er så ofte blevet skuffet, når jeg har forelsket mig i en af de virkelig smækre kvinder med timeglasfigur på Eroguide eller AL, og de så viser sig kun at være 155 cm høje. Så er det bare i mine øjne ligesom, at der ikke ret meget af det dejlige (er selv 190 cm). Men Francesca er høj, 178 cm, og hun har sandelig stadig skønne former: Dejlige hofter, en blød, rund, struttende numse, smukke lår, og små søde og varme bryster, der tænder på at blive nusset. Og så har hun de smukkeste brune øjne og flot kastagnebrunt hår. Men frem for alt, så er hun sød og nem at snakke med på engelsk. Jeg er mest til blid og sensuel sex, men Francesca er vist med på det hele og tilbyder også anal. Det ville jeg gerne prøve og betalte hende 500 kr ekstra iht. hendes prisliste, men da hun så min, måtte hun indrømme, at den er lidt for stor. Ærlig og reel, som hun er, betalte hun sandelig beløbet tilbage. Vi havde en dejlig oplevelse sammen alligevel. Priser, fotos, alder - alt stemmer.

 

De bedste anbefalinger herfra.

 

Redigeret af Watanabe
grammatik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig i dine betragtninger om at hun er en rigtig skøn og dejlig ung kvinde. Og naturlig sødme oveni - Dejligt hun er tilbage 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er for tiden virkelig mange bud på lækre og seriøst gode kvinder i Odense. Og jeg tvivler ikke et øjeblik på at Francesca byder sig til i den høje ende af skalaen og tilbyder anal, som er et særligt gode for nogle kunder. Men så sker dette:

Watanabe skrev, for 1 time siden:

[...] men da hun så min, måtte hun indrømme, at den er lidt for stor.

Jeg ville nok være en anelse skuffet over at få et afslag på anal når hun skriver sådan:

Jeg er både til gfe sex, men også til hård sex og inklusive anal.

og sådan:

 og så kan jeg godt lide, når man bruger mit bagerste hul til en god omgang sex. 

Hård sex inklusive anal lyder ikke for mig som at der er begrænsninger og jeg anser et skrevet forbehold for størrelse ville være på sin plads, som jeg også bemærker i andre annoncer, medmindre du skulle være usædvanligt meget større end normalt??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin anmeldelse. Tak for den. 

Smuk pige. Men den tatovør der har lavet det grimme makværk på hendes balder, burde straffes hårdt. Synd hun skal rende rundt med dem.

Bortset fra det kunne hun godt friste til et besøg. 

Hun har et meget tillokkende ansigt med sensuelle øjne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 5 timer siden:

Fin anmeldelse. Tak for den. 

Smuk pige. Men den tatovør der har lavet det grimme makværk på hendes balder, burde straffes hårdt. Synd hun skal rende rundt med dem.

Bortset fra det kunne hun godt friste til et besøg. 

Hun har et meget tillokkende ansigt med sensuelle øjne. 

Tro mig, når du står med Francesca foran dig uden en trevl på kroppen, du kigger ind i hendes smukke øjne, ser hendes smil og hører hendes charmerende accent - så glemmer du alt om æstetiske overvejelser om hendes tatoveringer.  
Jeg synes egentlig de er meget "Francesca"-agtige, cute på en cute måde.

Jeg skrev en anmeldelse af mit første besøg hos Francesca, få dage efter hun kom til DK sidste år. Jeg vil stadig sige at hendes all-in wet blowjob den dag var et af de mest mindeværdige fra nogen GP jeg har besøgt nogensinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, for 20 timer siden:

 og så kan jeg godt lide, når man bruger mit bagerste hul til en god omgang sex. 

Hård sex inklusive anal lyder ikke for mig som at der er begrænsninger og jeg anser et skrevet forbehold for størrelse ville være på sin plads, som jeg også bemærker i andre annoncer, medmindre du skulle være usædvanligt meget større end normalt??

@Hedonis, det kan jeg ikke rigtigt forholde mig til. Som jeg sagde til hende: "You get to know a lot of excited cocks - I only get to know my own". På en måde var det da bittersødt at blive afvist på den måde: Øv at hun ikke kunne (jeg gerne ville prøve), men fedt at få at vide, at jeg har en af de større (den er da kun 18 cm).  Det vidste jeg ikke. Jeg kender ikke det univers (anal - hård sex) og jeg må tilstå, at jeg ofte kan blive i tvivl om, hvorvidt pigerne skriver deres tekster selv, eller om der er en "arbejdsgiver", der gør det, og det er ham, der beslutter, hvordan hun tiltrækker flest kunder. Så om "nogen" snyder sig til flere besøgende på den måde, kan jeg ikke sige. Jeg følte mig ikke snydt, især fordi hun uden diskussion og helt af eget initiativ betalte pengene tilbage. Der er er del andre GP'er der skriver i deres annnoncer, at de forbeholder sig retten til at afvise anal, hvis pikken er for stor til dem. Det tror jeg på, efter at jeg deltog i en leg med to lesbiske kvinder, og den ene af dem ønskede at stoppe en dildo op i min røv. Det gjorde pokkermig ondt:huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 16 timer siden:

Fin anmeldelse. Tak for den. 

Smuk pige. Men den tatovør der har lavet det grimme makværk på hendes balder, burde straffes hårdt. Synd hun skal rende rundt med dem.

Bortset fra det kunne hun godt friste til et besøg. 

Hun har et meget tillokkende ansigt med sensuelle øjne. 

Selv tak, @Midtvestagurken: Jeg synes også @Francescca havde fortjent smukkere tatoveringer, men jeg kan sagtens følge @autobahn: Der er noget Francesca over dem. Den smule jeg ved om hende. Og så vil jeg da i øvrigt håbe, at pigerne snart holder op med at skamfere deres kroppe på den vis. Jeg forstår så udmærket fristelsen til at bruge sin krop som reklamesøjle for et "statement", men livet er langt, og det "statement", der var in-begrebet af "os", da vi var 20, rammer næppe rigtigt, når vi er 30, 40 eller 50.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, den 19.6.2021 at 01:44:

Jeg ville nok være en anelse skuffet over at få et afslag på anal når hun skriver sådan:

Jeg er både til gfe sex, men også til hård sex og inklusive anal.

og sådan:

 og så kan jeg godt lide, når man bruger mit bagerste hul til en god omgang sex. 

Hård sex inklusive anal lyder ikke for mig som at der er begrænsninger og jeg anser et skrevet forbehold for størrelse ville være på sin plads, som jeg også bemærker i andre annoncer, medmindre du skulle være usædvanligt meget større end normalt??

Selvfølgelig er der begrænsninger :rolleyes: At hun tilbyder anal betyder ikke nødvendigvis at hun kan tage hvad som helst i røven. Der er også forskellige opfattelser af hvad eksempelvis hård sex er - ville du også kræve at gå til den så hårdt du har lyst, bare fordi hun har skrevet at hun er til hård sex? Der er vel grænser for alt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Happyfeet skrev, for 3 timer siden:

Selvfølgelig er der begrænsninger :rolleyes: At hun tilbyder anal betyder ikke nødvendigvis at hun kan tage hvad som helst i røven. Der er også forskellige opfattelser af hvad eksempelvis hård sex er - ville du også kræve at gå til den så hårdt du har lyst, bare fordi hun har skrevet at hun er til hård sex? Der er vel grænser for alt

Jeg er enig med dig i at hvis hun tilbyder anal er det netop ikke uden begrænsninger, det syntes jeg bare ikke var gjort tydeligt da jeg læste annoncen første gang - især ikke sammenstillet med udtrykket "hård sex" og det faktum at Watanabe ikke er usædvanligt meget over det gennemsnitlige i størrelse. Men hvad ved jeg om hendes opfattelse? Intet og hun har siden ændret teksten i annoncen, men stadig ikke akrevet at hun har en grænse. Det synes jeg man bør skrive når hun tilbyder anal samtidig med at ydelsen er forbundet med særlige vanskeligheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...