Hop til indhold
wolle

Forudbetaling

Recommended Posts

Skriver med en sød pige på snap som jeg har mødt på sugardaters. 
 

spørgsmålet er bare om jeg tør overføre penge inden mødet. Min fornuft siger nej, men hun er bare så sød at skrive med og hun er super smuk.

 

hvad ville I gøre? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Roger Rabbit

Forudbetaling er NO GO. Risikoen for snyd er temmelig stor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kan der jo være mange grunde til at hun beder dig forudbetale. Måske er hun blevet brændt af før? Måske et lille beløb som du kan undvære HVIS det er snyd?

Del dette indlæg


Link til indlæg
wolle skrev, for 25 minutter siden:

Skriver med en sød pige på snap som jeg har mødt på sugardaters. 
 

spørgsmålet er bare om jeg tør overføre penge inden mødet. Min fornuft siger nej, men hun er bare så sød at skrive med og hun er super smuk.

 

hvad ville I gøre? 

Ja en pige er så sød at snakke med og nu vil hun ha forudbetaling, ja hvad kan der dog gå galt ?? og hvorfor mund hun er så søde at snakke med, nok ikke fordi hun håber på du vil forudbetal til en sød pige jo :huh: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
wolle skrev, for 31 minutter siden:

Skriver med en sød pige på snap som jeg har mødt på sugardaters. 
 

spørgsmålet er bare om jeg tør overføre penge inden mødet. Min fornuft siger nej, men hun er bare så sød at skrive med og hun er super smuk.

 

hvad ville I gøre? 

Aldrig penge forud, og kan hun ikke acceptere det, så er det bare videre til den næste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du nu betaler hende 10.000 forud, så slipper du jo for at betale de næste mange gange du skal besøge hende.

Redigeret af JunkieKid

Del dette indlæg


Link til indlæg
JunkieKid skrev, for 7 minutter siden:

Hvis du nu betaler hende 10.000 forud, så slipper du jo for at betale de næste mange gange du skal besøge hende.

Synes Junkiekid har fat i noget her..

Se det som en investering,jo mere du giver hende,jo mere sød og smuk bliver hun.. på sin helt egen måde og selvfølgelig KUN for dig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
wolle skrev, for 52 minutter siden:

Skriver med en sød pige på snap som jeg har mødt på sugardaters. 
 

spørgsmålet er bare om jeg tør overføre penge inden mødet. Min fornuft siger nej, men hun er bare så sød at skrive med og hun er super smuk.

 

hvad ville I gøre? 

Hvis jeg var dig, ville jeg spørge min værge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JJOH skrev, for 2 minutter siden:

Hvis jeg var dig, ville jeg spørge min værge. 

Hov vent. Hvis værge?.. din eller hans værge?

Det er en meget forvirrende tråd den her :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JunkieKid skrev, for 2 minutter siden:

Hov vent. Hvis værge?.. din eller hans værge?

Det er en meget forvirrende tråd den her :)

Tænker også lidt,hvad har din værge at gøre med dette dilemma ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvis vi skal være lidt seriøse, så skal du tænke dig godt om. Vil du risikere at miste de penge? Personligt ville jeg hellere invistere dem i nogle de mails man kan være heldig at modtage fra bankfolk i Nigeria

Redigeret af JunkieKid

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes at trådstarter skal træde varsomt og passe på sig selv i dette scenarie.. i starten af forholdet er alt lutter og idyl,men i rammer hverdagen igen.. og der skal der altså også stadigvæk være penge på kontoen,ellers stopper det forhold altså prompte.. bare lige en lille heads Up herfra 

Del dette indlæg


Link til indlæg

1. NEJ

2. Skulle du være i tvivl se punktet 1.

 

Skulle  du mod forventning  stadigvæk være  i tvivl og har du så mange penge at du vil donere dem, så gør det til kræftens bekæmpelse, der gør de helt sikkert gavn!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DaddyKbhs

Kære trådstarter

Det er en ny tendens på sugardating ( desværre ) at en del piger derinde er så dygtige til at manipolere og spille så oprigtige at de bevidst lever af at snyde folk mht forud betaling, ta penge for kemi møder osv, uden at ha til hensigt om at ville mere .

Når du har betalt, så bliver du blokeret efterfølgende og hun er klar til et nyt offer .

Del dette indlæg


Link til indlæg
wolle skrev, for 17 timer siden:

hvad ville I gøre? 

Tilbyde hende 10-20% ekstra når I mødes. 

Kommer der et møde i stand kan du glæde dig over det, er hun en scammer sparer du pengene. 

/North 

Redigeret af North

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aldrig betal forud. Skulle du alligevel ikke kunne styre dig. Så tilbyd at gøre det i hendes / hans bank lokalt. Der kan du bede om kvittering. Så får du i det mindste en kvittering med. Konto ejer navn og adresse.   
 

men aldrig betal forud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...