Hop til indhold
Jmk

Vanessa: Høj, Sort og med en fantastisk Numse

Recommended Posts

Jeg tillader mig at starte en ny tråd for Venessa, da det ikke er muligt at ændre overskriften på den tidligere tråd. Håber det er ok for den tidligere trådstarter.

Vanessa, hun er Høj og Sort, et tema jeg allerede tog op i min første anmeldelse for et par dage siden. Hun holder til på Lyngbyvej, hvor der jo som bekendt kører et par hundrede biler forbi i minuttet. Men jeg opfatter det som relativt anonymt, der er mange opgange og de er alle ens. Dog sad der en glad mand i bar mave med et finsk flag på altanen og drak kaffe i godt humør, - som jeg fik hilst på.

Lidt slidt opgang, men fin lejlighed. Der er vist to piger men kun Vanessa i disse dage. Jeg er vild med hendes sorte hud og høje krop. Selvom jeg mest gør mig i små skønne Asiatiske kvinder er der noget fantastisk ved den sorte hud der løber ned over en fantastisk røv.

Seancen var en halv time til 800. Flere kys denne gang, hun skal nok lære det. Gensynsglæde og en snak om hvordan hendes første uge har været og hvor lang tid hun bliver (Spoiler alert: Det afhænger af os!) Men højde punktet er at slikke den smukke våde lækre velsmagende kusse og den stramme lækre røv, jeg er vild med den røv, kunne slikke hende i timer. Hun ville have sex og det fik hun. Startende i omvendt og så en retvendt  Cowboy over doggy (sikke en røv, desværre er hun ikke til anal) og ender i missionæren.

Vi badede sammen, er der noget som at blive sæbet ind og vasket af en Høj Sort smuk kvinde. Ville godt have haft lidt mere (som non stop) tunge kys og hun havde lidt travlt (men super sød og vi snakkede en del). Travlheden forstod jeg bedre da jeg stødt på en broder på vej ud af gadedøren. Det er ikke hendes skyld dog, jeg har flyttet aftalen det sidste døgn og kom med meget lidt varsel.

Konklusionen er helt som første gang forbedret med en skøn gensynsglæde: Hun er Høj og Sort, har en fantastisk velsmagende kusse og det er alt hvad jeg forlanger for prisen. Ikke en model, ikke den perfekte Litauske GFE oplevelse, men en dejlig pige fra Kenya der er langt hjemmefra og har en skøn krop.

Jeg kommer igen, er ved at blive hook på Høje Sorte Kvinder.

Jmk

https://annoncelight.dk/showad/304827

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er i tvivl. Billedet i sort kunne være hende. Men nok 1 til 2 år siden. Hun er lidt større idag uden at være tyk ville jeg sige. jmk

Redigeret af Jmk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen

Det var mig der startede de første skriv om Vanessa i tråden her - Efter mit andet besøg hos hende - se min tråd - blev jeg ked af overskriften "Tjah, ikke igen" som jeg ikke længere fandt retvisende, men den kunne ikke ændres.

Hun ser ikke bare lækker ud, hun er også lækker at kysse, lækker at bolle, og jeg er enig med dig @Jmk i at hun også smager lækkert :P - Hun tog et kæmpe skridt op ad ranglisten efter mit andet besøg, hvor hun strøg lige ind på listen over de piger som jeg helst vil besøge igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...