Hop til indhold
Guest KimBigGuy

Sara i Aarhus.

Recommended Posts

Guest KimBigGuy

https://annoncelight.dk/showad/320869

Hej med jer.

Jeg vil lige dele en oplevelse med jer. Jeg skrev til hende her, fik hurtig en adresse.

Skrev hvad jeg ville ha af services osv. "hele vejen rundt" og det fik jeg. Min første oplevelse uden lort på pip-hans, hun fik den forfra, bagfra, og klatten fik hun i halsen.

Hendes bj var mega godt, lavede massage med tungen.

Pigen eller damen, hun er godt i 40'erne.. gode patter, go røv, billederne passer. Smilede hele tiden, da vi fik øjenkontakt, tror sq os jeg måtte fingerknep hende, hun havde ikke så meget glidecrem til hendes røv, men ind skulle den jo.. kunne heller ikke snak med hende, hun lavede lidt kropssprog, kom lidt tysk fra hende. Hun var måske tysker, men hun sagde hun var i Danmark en uge mere.

Stedet, ikke noget at råbe hurra for, men der var en seng. Jeg skulle i bad først.

En rigtig dejlig oplevelse til 1100kr..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt i tråd med min oplevelse - det er i Viby, tæt på Q8 bag Viby Torv.

Ja hun kan kun ganske få ord på engelsk, så hun taler lystigt på sit eget sprog. Jeg er ikke sikker, men det er i slægt med russisk/bulgarsk eller deromkring.

Jeg havde netop ikke valgt anal, selvom det er fristende til den pris. Ville faktisk kun have de 15 min til 800 fordi jeg havde en fornemmelse af ikke at kunne holde længere.

Man kender dog ikke altid sin kampform, for så havde jeg taget de sidste 15 min med. Men for pokker. der var fuld damp på kedlerne lige fra starten. Hun siger nogle små hvinende lyde sommetider. Giver et helt dybt blowjob med gagging og jeg måtte lave facefuck med greb om nakken og helt ned i halsen med hårde stød. Dansk i flere stillinger. Missionæren med hendes ben på mine skuldre og så ellers helt i bund, samme stil i doggy akkompagneret af hende små hyl hver gang man presser sig mod bunden af hendes kusse.

Slutter med dyb megafransk og jeg holder hende fast imens. Hun skriver i annoncen, at hun er vild med at man siger til hende at hun skal sluge! Det glemte jeg - eller tog som en selvfølge når man kommer nede i halsen - hun harkede og spyttede en del bagefter da hun gik på badeværelset.

Det lyder hårdt og koldt at skrive det på denne måde, men det var sådan det foregik og hvad hun lægger op til. Ingen blev forulempet og hun var samtidig smilende når det var passende. Rigtig beskrivelse af alderen og enig med @KimBigGuy,hendes krop er lækker, ren, velplejet med skøn blød hud. Den slags gør mig rigtig godt, uanset kvindens alder. 

Redigeret af Hedonis

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KimBigGuy
AalborgLook skrev, for 6 minutter siden:

@KimBigGuy Er det hende der endte med at snyde dig for kr. 40.000?

Ej hun er ik dansker.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...