Hop til indhold
happy9k

Er hende Sonia fra Aalborg the real deal?

Recommended Posts

Det er den samme pige, og ja, hun er real.

Det store antal profiler skyldes, at hun holder til i et "netværk" af adskillige piger som deler og udveksler disse. Der er ikke noget hun styrer selv. Så du kan sikkert finde adskillige links, som har været til en anden men hun har overtaget, og omvendt. 
Men når det er hendes navn og billeder som er på en profil, er det også hende du møder. Og hun er ikke fake. Jeg har besøgt hende 6-8 gange, og det er da i hvert fald den samme Sonia hver gang :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er en beretning fra mit allerførste besøg hos hende, faktisk et år siden. 
Der er ikke noget som har ændret sig væsentligt siden, alle kan have bedre eller værre dage, men hun har aldrig skuffet.
Jeg nævner i beretningen også, at hun ikke er så slank som nogle af billederne antyder. Og det gælder stadig.
Og jeg skal også sige, at jeg aldrig har besøgt hende sent på aften/natten, hvor jeg fornemmer at der er flest kunder hos både Sonia og de fleste andre piger man kan møde på stedet. Jeg kunne forestille mig, at det kan være en lidt anden oplevelse, og andre forventninger hos begge parter. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klinge skrev, for 4 timer siden:

Der står i annoncen at vægten er 58 kg -  hvad vil du anslå vægten til ?

Jeg er ret dårlig til at bedømme kvinders vægt med mere. Og skyder man forkert, ja så har man balladen! 
Men jeg vil skyde på, at 58 kg er meget konservativt sat, måske for et par år siden ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...