Hop til indhold

Recommended Posts

Nu er jeg snart blevet stukket i både hoved og r** med alskens medikamenter mod alskens dårligdom. 

Dermed er jeg snart klar til en rejse til Tanzania og Kenya. 
 

Jeg vil være i Dar og måske zanzibar. Derefter bliver det nordpå langs den kenyanske kyst og nairobi. 
 

Jeg har 2 ret sikre piger. En fra Rwanda og en fra nairobi. De vil skulle ledsage mig (på forskellige tidspunkter selvfølgelig). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HG Wells skrev, for 19 timer siden:

Interessant, hvad betaler du for at få en fræk rejsekammerat i et par dage? 

Alle omkostninger og 50-100 dollars i tabt arbejdsfortjeneste pr dag. Måske i overkanten efter afrikanske forhold, men jeg er ikke god til at prutte. 

Redigeret af NoobGPexplorer

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, den 18.6.2021 at 15:36:

Nu er jeg snart blevet stukket i både hoved og r** med alskens medikamenter mod alskens dårligdom. 

Dermed er jeg snart klar til en rejse til Tanzania og Kenya. 
 

Jeg vil være i Dar og måske zanzibar. Derefter bliver det nordpå langs den kenyanske kyst og nairobi. 
 

Jeg har 2 ret sikre piger. En fra Rwanda og en fra nairobi. De vil skulle ledsage mig (på forskellige tidspunkter selvfølgelig). 

Hvor har du fundet pigerne henne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest theanonymous

Jeg var i Afrika på solferie med en kammerat. Han datede en pige han fandt på Tinder. Det kostede ingen penge, og hun var med ham på hele vores ferie. Så det behøver nødvendigvis ikke at koste noget hvis ens intention er at "finde" kærligheden. Hvis man kun er der for sjov er det selvfølgelig meget uetisk og noget de færreste der kan finde på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok så lige et par nedslag. 
 

Først fandt jeg en lækker masai på tinder. Vildt smuk og klart amatør. Fik hende med på værelset men derefter gik det nedad bakke. Jeg mærkede hurtigt hun havde en ikke barberet mis med hår næsten til navlen! Jeg tænkte at den gider jeg shu ikke have tungen i. Jeg er ikke til væg-til-væg kusse overhovedet. 
 

Derefter viste det sig at hun aldrig havde suttet pik før! Hvaaddd!!!!???? Nå men jeg fik hende så instrueret lidt, men det gik ikke særlig godt. Så prøvede hun et håndjob, men det var altså noget forkølet. 
 

Efter lang tid fik jeg hende endelig ud men efterfølgende skrev hun flere gang til mig om hun måtte komme igen og hun så ville være bedre til at sutte….. mmkay. Not. 
 

Næste pige var noget andet.  Helt andet.
:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, den 13.7.2021 at 16:54:

Jeg mærkede hurtigt hun havde en ikke barberet mis med hår næsten til navlen! Jeg tænkte at den gider jeg shu ikke have tungen i. Jeg er ikke til væg-til-væg kusse overhovedet. 
 

 

 

Sjovt så forskellige vi er. Det ville tænde mig helt vildt :wub:

Redigeret af Havemand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok så lige en mere. 
 

Igen støvet op via tinder. Et lille sats da hendes ansigt ikke var tydeligt, men hendes krop var perfekt og petit. 
 

Nå men op på mit værelse med hende og hun gik på toilettet for at barbere missen. Det kunne jeg så stå og glo savlende på. 
 

Ind i kassen og hun var vildt liderlig. Vi lagde os i ske og hun kørte missen over dilleren i en pølseslæde. Bum så var hendes første orgasme der. På med gummi og jeg trængte helt i bund og bum så kom den næste!

Hun slappede så lige af i 2 minutter, så ville hun ride og jeg skal hilse og sige hun gik til den. Samtidig spillede hun fisse på sig selv og mens hendes krop begyndte at spænde hårdt som en flitsbue, greb hun min hånd og førte den op til hendes hals for at jeg skulle tage kvælertag(!)

Da kom hun så i den vildeste orgasme jeg har oplevet og missen var efterfølgende sådan nærmest hvid af fisse”skum”.

Dayum der var vildt. 

Mit hotel kræver penge og id når jeg tager en pige med op på værelset. Det skal man være opmærksom på og måske tage med i overvejelserne når man vælger udgangspunktet for sin ferie. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, den 18.7.2021 at 08:03:

Ok så lige en mere. 
 

Igen støvet op via tinder. Et lille sats da hendes ansigt ikke var tydeligt, men hendes krop var perfekt og petit. 
 

Nå men op på mit værelse med hende og hun gik på toilettet for at barbere missen. Det kunne jeg så stå og glo savlende på. 
 

Ind i kassen og hun var vildt liderlig. Vi lagde os i ske og hun kørte missen over dilleren i en pølseslæde. Bum så var hendes første orgasme der. På med gummi og jeg trængte helt i bund og bum så kom den næste!

Hun slappede så lige af i 2 minutter, så ville hun ride og jeg skal hilse og sige hun gik til den. Samtidig spillede hun fisse på sig selv og mens hendes krop begyndte at spænde hårdt som en flitsbue, greb hun min hånd og førte den op til hendes hals for at jeg skulle tage kvælertag(!)

Da kom hun så i den vildeste orgasme jeg har oplevet og missen var efterfølgende sådan nærmest hvid af fisse”skum”.

Dayum der var vildt. 

Mit hotel kræver penge og id når jeg tager en pige med op på værelset. Det skal man være opmærksom på og måske tage med i overvejelserne når man vælger udgangspunktet for sin ferie. 

Lyder som en perfekt oplevelse, sådan en omgang ville jeg også gerne prøve.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, den 18.7.2021 at 08:03:

Mit hotel kræver penge og id når jeg tager en pige med op på værelset. Det skal man være opmærksom på og måske tage med i overvejelserne når man vælger udgangspunktet for sin ferie. 

Hvad koster det typisk når man skal have en pige/kvinde med på værelset ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJack skrev, for 14 timer siden:

Hvad koster det typisk når man skal have en pige/kvinde med på værelset ? 

Jeg kan ikke svare noget om typisk, men på det sted jeg var kostede det halvdelen af den pris jeg havde betalt. Dvs hvis jeg havde givet 500 kr for en nat, skulle jeg betale 250 kr for at få en gæst med op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJack skrev, for 19 timer siden:

Hvad koster det typisk når man skal have en pige/kvinde med på værelset ? 

Hvis du booker dit hotel hjemmefra, så booker du bare for to personer. Det koster meget få kroner ekstra pr. nat, men så kan du bare tage alle de piger med op som du ønsker, så længe der kun er 1 pige der overnatter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
EsbjergFyren skrev, for 6 timer siden:

Hvis du booker dit hotel hjemmefra, så booker du bare for to personer. Det koster meget få kroner ekstra pr. nat, men så kan du bare tage alle de piger med op som du ønsker, så længe der kun er 1 pige der overnatter.

Når man booker skal man så ikke oplyse navnene på de 2 personer der bookes til? Det var ihvertfald hvad jeg troede og derfor årsag til jeg bookede et dobbeltværelse til mig alene. 
 

Ellers har du ret; det er billigere at booke for 2 hjemmefra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 15 timer siden:

Når man booker skal man så ikke oplyse navnene på de 2 personer der bookes til? Det var ihvertfald hvad jeg troede og derfor årsag til jeg bookede et dobbeltværelse til mig alene. 
 

Ellers har du ret; det er billigere at booke for 2 hjemmefra. 

Jeg booker altid for 2 personer, og vælger dobbeltseng, for jeg gider ikke enkeltsenge. Det har virket i ca. 15-20 lande over hele verdenen nu. Ja man betaler lidt mere inkl. morgenmad for 2 selvom man nogle gange kun er 1. Men når man så har en ung dame på besøg i værelset, så kan man jo tage hende med ned og spise morgenmad, når de andre morgen-fornøjelser er overstået. Bruger mest Booking.com men har også anvendt Agoda og Hotels.com mv. Og jeg har aldrig nogensinde skulle oplyse navn på person nr. to. Og har aldrig skulle tjekke  person nr. to ind på hotellet. Og har altid kunne skifte person nr. to ud, så det er en pige den ene dag og en anden næste dag.

Man skal dog nogle steder have pigen til at aflevere kopi af hendes ID ved skranken. Bl.a. i Kenya. Og her skal man nok regne med, at der bliver kigget lidt sjovt på en - særligt når de sætter fotokopiet ind i mappen sammen med de andre 40 piger du har haft forbi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
EsbjergFyren skrev, den 16.11.2021 at 16:22:

Jeg booker altid for 2 personer, og vælger dobbeltseng, for jeg gider ikke enkeltsenge. Det har virket i ca. 15-20 lande over hele verdenen nu. Ja man betaler lidt mere inkl. morgenmad for 2 selvom man nogle gange kun er 1. Men når man så har en ung dame på besøg i værelset, så kan man jo tage hende med ned og spise morgenmad, når de andre morgen-fornøjelser er overstået. Bruger mest Booking.com men har også anvendt Agoda og Hotels.com mv. Og jeg har aldrig nogensinde skulle oplyse navn på person nr. to. Og har aldrig skulle tjekke  person nr. to ind på hotellet. Og har altid kunne skifte person nr. to ud, så det er en pige den ene dag og en anden næste dag.

Man skal dog nogle steder have pigen til at aflevere kopi af hendes ID ved skranken. Bl.a. i Kenya. Og her skal man nok regne med, at der bliver kigget lidt sjovt på en - særligt når de sætter fotokopiet ind i mappen sammen med de andre 40 piger du har haft forbi.

God info. Tak. 
 

Ja det var lidt træls at man skulle checke pigen ind. Selvfølgelig gør det det jo sikkert og selvom man egentlig kan være ligeglad, føles det lidt ubekvemt når man står med en anden pige end hende man sagde farvel til efter morgenmaden. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 15 timer siden:

God info. Tak. 
 

Ja det var lidt træls at man skulle checke pigen ind. Selvfølgelig gør det det jo sikkert og selvom man egentlig kan være ligeglad, føles det lidt ubekvemt når man står med en anden pige end hende man sagde farvel til efter morgenmaden. ;)

 

Sikkert ikke engang den samme person i receptionen. Og selvom det er, er han/hun da ligeglad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, den 16.11.2021 at 00:40:

Når man booker skal man så ikke oplyse navnene på de 2 personer der bookes til? Det var ihvertfald hvad jeg troede og derfor årsag til jeg bookede et dobbeltværelse til mig alene. 
 

Ellers har du ret; det er billigere at booke for 2 hjemmefra. 

Nej, reglen hos fx hotels.com er, at man skal oplyse navnet på EEN voksen som skal bo på værelset. Det vil jo så typisk være dig der booker. Det er rigtigt i Kenya, at de nogle gange vil bede om ID på pigen. Men ikke altid. Og jo personalet tænker sit. Ikke kun i receptionen, også i restauranten. Også gæsterne. Alle tænker, at her kommer der en hvid mand midt i 50´erne med en ca. 24 årig smuk sort kvinde, og at det er helt skævt og at der sikkert er penge involveret. Haha. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bødlen skrev, den 26.10.2021 at 17:36:

Afrika=Hiv=AIDS.

Ja, der er langt flere som er HIV positive i fx Kenya en Danmark. Sikkert 10 gange så mange. Men fordelen er, at du kan købe kondomer og HIV-test overalt. Nogle test kræver et prik og en dråbe blod, andre er spytprøver. Og det er helt helt normalt at piger som har en uddannelsesmæssig baggrund benytter sig af forskellige metoder til at nedbringe risikoen. Jeg vil sige det sådan, at jeg fået klamydia/microplasma infektioner i Danmark, men aldrig i Afrika. Den målgruppe som er interessant for mig i Kenya er ganske enkelt betydelig mere sikkerhedsbevidst end i Danmark.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...