Topperharley 35 Skrevet 18. Juni, 2021 https://annoncelight.dk/showad/300386 Hold da op for en oplevelse... Jeg havde lavet en aftale med Tine i dag, hvor hun skulle give mig et blowjob. Jeg går hele dagen på arbejde og tænker på hende. Hvordan ser hun ud, sutter hun godt, osv osv... Tager tidlig fri fra jobbet, skriver til hende om vi kan mødes lidt før end ellers aftalt, det kunne vi så . Da jeg så ankommer hos hende blev jeg nærmest blæst bagover, hold da op hvor ser hun godt ud. Dejligt kønt ansigt lækker krop. Nå men vi fik afregnet, jeg valgte at vi skulle have en 69 i stedet for. Hun får hurtigt liv i banditten og vi går ellers i gang. Det kan godt være at det er købesex men det er det bedste jeg nogensinde har fået. Hun sutter som en drøm, en malkemaskine ville blive misundelig til hver en tid. Jeg slikker det bedste jeg har lært og vi kommer i en fælles orgasme. Der var ikke nok fake hos hende. Dejligt med en pige der lover hvad hun holder. Chancen for at jeg kommer på besøg igen er 100 %. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3406 Skrevet 18. Juni, 2021 fandens også blev helt liderlig af at læse det men fandt så ud af at det er i den anden ende af landet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afklaretmand 192 Skrevet 18. Juni, 2021 Netop rykkede også mig og lillemand godt skrevet og givet en dejlig dame 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 111 Skrevet 18. Juni, 2021 Ja hun er bare så dejlig har også haft fornøjelsen at være sammen med hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afklaretmand 192 Skrevet 18. Juni, 2021 Hvis gudinden læser med, kunne hun fristes til en tur på Øen/Sjælland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtsprøjten 71 Skrevet 20. Juni, 2021 Hun er fantastisk har været hos hende mange gange efterhånden og det blir bare bedre og bedre hun er sgu en ener Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars1973 259 Skrevet 28. Juni, 2021 jeg har besøgt Tine to gange, og begge gange har været en super oplevelse. første gang var det kun hende og jeg med gensidige græske lege - det kan hun lide. Anden gang var med hendes ekstra M - for filan det var en fræk og dejlig time - og det kan anbefales hvis man gerne vil have rykket sine grænser lidt af gangen.... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trucker76 98 Skrevet 28. Juni, 2021 Har besøgt hende i Kolding for et lille år siden. Hun går af som en raket Nok den bedste i længere tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
søren55 150 Skrevet 1. Juli, 2021 Nå det er det den camping står der får. Ser den ofte, når jeg kører forbi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg