Hop til indhold
Topperharley

Uartige forførende danske Tine...

Recommended Posts

 

https://annoncelight.dk/showad/300386

Hold da op for en oplevelse... 

Jeg havde lavet en aftale med Tine i dag, hvor hun skulle give mig et blowjob. 

Jeg går hele dagen på arbejde og tænker på hende. Hvordan ser hun ud, sutter hun godt, osv osv... Tager tidlig fri fra jobbet, skriver til hende om vi kan mødes lidt før end ellers aftalt, det kunne vi så :).

Da jeg så ankommer hos hende blev jeg nærmest blæst bagover, hold da op hvor ser hun godt ud. Dejligt kønt ansigt lækker krop. Nå men vi fik afregnet, jeg valgte at vi skulle have en 69 i stedet for. Hun får hurtigt liv i banditten og vi går ellers i gang. Det kan godt være at det er købesex men det er det bedste jeg nogensinde har fået. Hun sutter som en drøm, en malkemaskine ville blive misundelig til hver en tid. Jeg slikker det bedste jeg har lært og vi kommer i en fælles orgasme. Der var ikke nok fake hos hende. Dejligt med en pige der lover hvad hun holder. 

Chancen for at jeg kommer på besøg igen er 100 %. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

fandens også blev helt liderlig af at læse det men fandt så ud af at det er i den anden ende af landet

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har besøgt Tine to gange, og begge gange har været en super oplevelse. 

første gang var det kun hende og jeg med gensidige græske lege - det kan hun lide. 

Anden gang var med hendes ekstra M - for filan det var en fræk og dejlig time - og det kan anbefales hvis man gerne vil have rykket sine grænser lidt af gangen....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...