Hop til indhold

Recommended Posts

Har for nyligt besøgt hende her

https://annoncelight.dk/showad/314139

 

hun var nem at få kontakt med og hurtig til at svare. Hun virker som en frisk pige over sms. 
 

jeg ankommer til den adresse jeg har fået når Roskilde. 
 

det syn jeg møder er en dame på omkring slut 30’erne. 
 

jeg tænkte straks da jeg så hende at hun var syg. 
hun er meget tynd som i ingen muskler eller fedt. Hun kan næsten ikke gå over til bilen. 
hun forklare at hun har været faldet og ikke har kunne gå, så hun træner til at kunne det nu. 
vi køre ca. 10 min. Væk fra opsamlingsstedet hvor der er et uforstyrret sted. 
på vejen tænker jeg hele tiden “hvordan slipper jeg for det her” og dog snakker vi godt sammen(overfladisk) så tænker, hva fanden. 
 

jeg har en virkelig mærkelig følelse nu, føler jeg har gjort noget forkert, når man næsten skulle bære kvinden ind i skoven og ud igen. 
 

kommer helt sikkert ikke igen. 
 

god weekend. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
[email protected] skrev, for 24 minutter siden:

det syn jeg møder er en dame på omkring slut 30’erne.

Hun skriver selv at hun er 41.

[email protected] skrev, for 24 minutter siden:

 

jeg har en virkelig mærkelig følelse nu, føler jeg har gjort noget forkert, når man næsten skulle bære kvinden ind i skoven og ud igen.

Jeg tænker, at når nu så mange GP'er tager imod fyre med handikap, er det da på tide, at det også gælder den anden vej :rolleyes:

 

Personligt er det pigens mentale balance der afgør go eller no-go, og ikke så meget om hun går dårligt, eller lign.

Redigeret af Lynkineseren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, lad mig lige forstå det her korrekt: Hun var for tynd og skrøbelig til at det blev en behagelig oplevelse? Lyder ellers som noget der godt kunne tænde.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...