Hop til indhold
jensen6

Endelig - Positivt nyt fra Thailand

Recommended Posts

Positive News!

The Thai Prime Minister went on national tv last night and says the country is planning on reopening to vaccinated tourists, without quarantine, within 120 days..... 

1623911374.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
chewie skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor h*lvede skal det tage 120 dage for at åbne for dem der er vaccineret. Suk.. 

Det behøver nødvendigvis ikke at tage 120 dage. Målet er, at der åbnes for vaccinerede inden for 120 dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Phuket sandbox fra 1.7.21

Book 2 uger på et sha+ Hotel, derefter kan du frit rejse rundt i hele landet.

der er frit rejse i de første 14 dage i hele Phuket.

du kan opholde dig i Thailand i op til 45 dage uden visum.

du skal selfølgelig have fuld vaccination og mindst 14 dage siden sidste stik når du ankommer.

der søges COE, iflg. Ambassaden kommer sandbox på COE en af de nærmeste dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anonym bruger skrev, for 11 timer siden:

Phuket sandbox fra 1.7.21

Book 2 uger på et sha+ Hotel, derefter kan du frit rejse rundt i hele landet.

der er frit rejse i de første 14 dage i hele Phuket.

du kan opholde dig i Thailand i op til 45 dage uden visum.

du skal selfølgelig have fuld vaccination og mindst 14 dage siden sidste stik når du ankommer.

der søges COE, iflg. Ambassaden kommer sandbox på COE en af de nærmeste dage.

Et begrænset antal resorts, 14 dages karantæne, kun Phuket!

Håber snart vi vaccinerede kan komme til vore lejligheder og uden karantæne!!

Er der nogen, der ved hvordan det går med massagesteder, barer, restauranter mv. - har de overlevet - eller kommer vi tilbage til noget helt andet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Phuket sandbox er en start.

Har det sine fejl ja helt sikkert.

Er det en mulighed for at komme tilbage til Thailand uden at skulle sidde 14 dage i et lille hotel værelse ja det er det.

 

Sandboxene skal hjælpe Thailand med at åbne landet igen uden at tabe ansigt til sin befolkning.

 

Succes er hvis der ikke kommer store udbrud af Covid19 også selvom der kun kommer 10-30.000 turister.

 

Vil jeg selv gøre det så er svaret pt nok nej tak.

14 dage er for langtid for mig selv på Phuket, priserne i Phuket er minimum 2 gange så høje i forhold til resten af Thailand samt minimum 4 test på min regning af 2.800 baht per stk og det er mindste prisen højeste pris er 4.000 baht per stk.

 

Sænker de til 7 dage og 2 test så rejser jeg så hurtigt jeg kan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Newbee - enig!

Ved du hvordan det går med massagesteder, barer, restauranter mv. - har de overlevet - eller kommer vi tilbage til noget helt andet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@jensen6 de ting jeg hører er at det står skidt til i alle turist områderne.

Phuket 85% lukket - Pattaya 70% lukket

Massagesteder har fået lov at åbne men kun til fod massage selvom der nok sker mere i baglokaler samt ovenpå.

Der er ingen tvivl om at det vi kommer tilbage til i 2021 (Hvis vi er heldige) eller 2022 ikke er det samme.

De fleste som er på jorden og der ejer virksomhed forventer at vi er i 2023 før at det bare ligner lidt og Thailand selv siger 2025

@Anonym bruger det med test har jeg set på officielle "posters" fra Thailand samt fra Thaiger News (Ved godt de ikke er kendt for fact tjekking men de har et morgen program med en af de store hotel ejere fra Phuket hvor de også har haft det oppe.) Thailand og Phuket havde også en website med FAQ hvor det stod desværre tog de den ned forventer den kommer op igen den 28 juni hvor Thailand har lovet at offentlige gøre reglerne 100% og trykke dem i Royal Gazet. Indtil tingen står der er intet officielt men tvivler på de test bliver fjernet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...