Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi på besøg hos Taastrup thai-wellness  (Taastrup hovedgade 147)hvor jeg efter en masse smerter i ryggen gerne vil have løsnet de hårde og ømme muskler. Der stod på deres hjemmeside de lukkede 22, men valgte dog at tage chancen, det kunne jo være de forsat åbent efter kl.23. Desværre for mit held havde de forsat åbent, gid de ikke havde taget telefonen.

Jeg møder ind 23:20, vi får forhandlet en times thaimassage, et hj til 1200kr. Jeg står klar 23:28, hvor thai kvinden træder ind i rummet. 23:54 siger hun så til mig, at vi er færdige. Jeg giver udtryk for, at der ikke er gået en time men 26 minutter. Hun giver så udtryk for, at der var tale om en aftalt pris på 1200kr for 30 min, hvilket nok er det dyreste jeg nogensinde har betalt for 26 minutters massage. 
 

Jeg orkede simpelthen ikke, at diskutere med hende, valgte blot at tage min ting og gå min vej. Vil simpelthen ikke anbefale magen til tyveri andre steder. Istedet for at yde en god service og samle på stamgæster, så stjæler de pengene ud af hånden på deres kunder med bedrag og løgne. 

 

https://www.thaimassagenu.dk/klinik/taastrup-thai-wellness/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en god idé at læse beskrivelser her, før man besøger et nyt sted!

Taastrup hovedgade 147 har en del dårlige anmeldelser: Pengegrisk, dårlig service, kvinde som er hen osv.

De dårlige steder ændres kun, hvis vi stemmer med fødderne!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karo77 skrev, for 57 minutter siden:

Var forbi på besøg hos Taastrup thai-wellness  (Taastrup hovedgade 147)hvor jeg efter en masse smerter i ryggen gerne vil have løsnet de hårde og ømme muskler. Der stod på deres hjemmeside de lukkede 22, men valgte dog at tage chancen, det kunne jo være de forsat åbent efter kl.23. Desværre for mit held havde de forsat åbent, gid de ikke havde taget telefonen.

Jeg møder ind 23:20, vi får forhandlet en times thaimassage, et hj til 1200kr. Jeg står klar 23:28, hvor thai kvinden træder ind i rummet. 23:54 siger hun så til mig, at vi er færdige. Jeg giver udtryk for, at der ikke er gået en time men 26 minutter. Hun giver så udtryk for, at der var tale om en aftalt pris på 1200kr for 30 min, hvilket nok er det dyreste jeg nogensinde har betalt for 26 minutters massage. 
 

Jeg orkede simpelthen ikke, at diskutere med hende, valgte blot at tage min ting og gå min vej. Vil simpelthen ikke anbefale magen til tyveri andre steder. Istedet for at yde en god service og samle på stamgæster, så stjæler de pengene ud af hånden på deres kunder med bedrag og løgne. 

 

https://www.thaimassagenu.dk/klinik/taastrup-thai-wellness/

Det var godt nok vildt. Ved de er kendt for at presse på for at få penge ud af folk, men 1200 for massage og et hj i 30 min er jo virkelig i overkanten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøvet engang noget af samme stil ude i hvidovre. Ka ik huske hvor men det var i et industri kvarter. Betalte for 1 time og fik dårligt nok 20 minutter før de mente at jeg var færdig. Hvilket resulteret i at jeg gik ud i bilen.. Hentede noget og kom tilbage og så gav de mig pengene retur... (Behøver ikke uddybe det mere end det) haha... Det bedste du ka gøre er at tage kampen op mod dem, så tænker de sig nok om næste gang. Det fandme ik i orden at snyde sine kunder uanset hvad. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Babysam

Det er altid træls at blive snydt, men at gå med til en pris på 1200 Bobs for en halv times massage og hj er da fuldstændig vanvittigt - og når det går godt så bliver de sikkert ved.

Kom til jylland du, Her kan du få 15 min sex med unge thaikvinder for 500 bobs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ziro205 skrev, for 22 minutter siden:

Prøvet engang noget af samme stil ude i hvidovre. Ka ik huske hvor men det var i et industri kvarter. Betalte for 1 time og fik dårligt nok 20 minutter før de mente at jeg var færdig. Hvilket resulteret i at jeg gik ud i bilen.. Hentede noget og kom tilbage og så gav de mig pengene retur... (Behøver ikke uddybe det mere end det) haha... Det bedste du ka gøre er at tage kampen op mod dem, så tænker de sig nok om næste gang. Det fandme ik i orden at snyde sine kunder uanset hvad. 

Pas på med det, nogle af dem kender typer med endnu større boldtræ eller hvad du nu hentede. De typer kendes på store motorcykler eller ditto sænkede sorte tyske biler med stjerne på.

Har en gang måtte true med at de vist var modne til besøg af Politi og/eller Skat, det virkede ligeså godt. Hver en krone retur.

Har tidligere haft stor fornøjelse af Pennie  omtalte sted, men det er slut. Blevet ufatteligt ringe, kommer ALDRIG mere et sted hvor Pennie er involveret.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jylland er nu ikke bedre visse steder desværre. Jeg har for mange år siden -undret mig over en ublu pris -men fundet mig i det -og kast op over min egen dumhed efterfølgende!!! Nu aftaler jeg på forhånd massagen og insistere på det bliver som aftalt -hvis det opstår en god stemning/lir under massagen -kan jeg godt købe ekstra, hvis jeg føler for det (det er mit valg) hvis de bare starter med at hive i banditten, uden at sige noget -kan jeg nemt finde på at insistere på min hele times massage først... Nogen er fræk som en slagterhund! -når først man vender sig på ryggen -jeg finder mig ikke i det! længere;-) Jeg forsøger at opføre mig pænt og høfligt -og lader altid den gode stemning få en chance først -det lykkes også de fleste gange;-) Men hvis det hele afhænger af, at de vil pumpe mig for mønt -så mister jeg lysten totalt... Nogen af mine faste steder er så blevet træt af idioten(mig) så nu forlanger de 100-200kr. mere for massagen -hvilket jeg bare griner af, og oplyser dem om de f.eks. har skrevet 400kr. for 1 times massage... Heldigvis er det nok af steder -og også syd for grænsen -der gerne vil give en hel times(el. mere) god massage. Tror bare det er os selv (mænd) der ødelægger det for os selv -fordi mange er tilfreds med halv dårlig massage bare de får sex efterfølgende... I thailand er det sjældent et problem, at få det man ønsker af massage -det kan være forskelligt i kvaliteten -men det er jo også forskel på pigerne og dagsformen. Det er de samme piger der kommer herop -her er det bare mere business og det handler om at tjene så meget som muligt på mindst muligt arbejde...  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, 1 time siden:

Pas på med det, nogle af dem kender typer med endnu større boldtræ eller hvad du nu hentede. De typer kendes på store motorcykler eller ditto sænkede sorte tyske biler med stjerne på.

Har en gang måtte true med at de vist var modne til besøg af Politi og/eller Skat, det virkede ligeså godt. Hver en krone retur.

Har tidligere haft stor fornøjelse af Pennie  omtalte sted, men det er slut. Blevet ufatteligt ringe, kommer ALDRIG mere et sted hvor Pennie er involveret.

 

Det meste af den branche er drevet af private personer uden tilknytninger. Jo der er tilfælde. Når det så er sagt. Så kender alle nogen der kender nogen og jeg er altid høflig og udviser min respekt når jeg kommer til et sted. Men har samme forventninger i retur. Har heldigvis kun prøvet det ene sted. 

Og jo det med Politiet er ikke nogen dårlig ide, da der løber rigtig mange kontanter igennem sådan nogle steder, tvivler stærkt på at bare 10% af det når skat. Og desuden er der flere af pigerne som arbejder ulovligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Babysam skrev, for 2 timer siden:

Det er altid træls at blive snydt, men at gå med til en pris på 1200 Bobs for en halv times massage og hj er da fuldstændig vanvittigt - og når det går godt så bliver de sikkert ved.

Kom til jylland du, Her kan du få 15 min sex med unge thaikvinder for 500 bobs.

Prøv at læse anmeldelsen én gang til, der er noget du misforstår. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Babysam
pacer skrev, for 2 timer siden:

Prøv at læse anmeldelsen én gang til, der er noget du misforstår. :) 

Nej Pacer,  jeg har ikke misforstået noget i anmeldelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Babysam skrev, for 2 timer siden:

Nej Pacer,  jeg har ikke misforstået noget i anmeldelsen.

Det lyder da sådan, han går ikke med til en halv time til 1200 men en time. Stadig helt vildt dyrt godt nok men ikke helt så galt som du bekriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...