Hop til indhold

babysugar34 (kbh) - nogen erfaringer?

Featured Replies

Skrevet
thedanishdude skrev, for 14 timer siden:
Hende her - SugarDaters

Nogen med erfaring? Hun er meget online.

Har prøvet at skrive til hende, hun åbner beskeder men svare ikke

Skrevet
SuperWood skrev, for 10 timer siden:

Har prøvet at skrive til hende, hun åbner beskeder men svare ikke

Det samme har jeg oplevet 

Skrevet

Det er vidst den samme som på et tidspunkt kaldte sig zafina og Divinebabe , hun er vidst kun ude efter kemimøde for sugar og intet andet , har mødt hende i Roskilde , spild af tid !

Skrevet
thedanishdude skrev, for 2 timer siden:

Jeg deler ikke de oplevelser i min dialog med hende. Har dog ikke mødt hende endnu

Har du fået en aftale med hende?

Skrevet
  • Author
hejs1234 skrev, for 5 timer siden:

Har du fået en aftale med hende?

Nej, men alene fordi jeg holder mig lidt tilbage fra at leje hotel. Ellers havde jeg haft det nu

Skrevet
  • Author

Update. Ønsker alene kontakt over SD. Ikke noget med at ringe, snappe eller andet. Men vil gerne mødes for et ikke urimeligt beløb, bare jeg lejer værelse. Der er ovenikøbet forslag om hotel (ikke urimelig heller).

Men men, det lugter sgu underligt.

Skrevet

Har haft fin dialog med hende, hun er frisk på at ses for en god oplevelse, men vil gerne mødes inden til kemitjek - men har ikke talt om økonomi for at mødes til kemitjek.

Skrevet

Hun virker meget reel og til at handle med er min erfaring. Jeg skulle ikke have kemi tjek - bare betale 1500 bobs og så ville hun komme til mig for sex med hætte. Desværre eller heldigvis har jeg nogle andre og mere interessante emner i øjeblikket jeg hellere vil hygge med. Jeg har et lidt kedeligt indtryk af hende her, selvom hun egentligt ser ok ud. Men vil gerne høre mere om hende, hvis en får prøvet hende en dag. Det kan jo være man tager fuldstændig fejl.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.