Hop til indhold
thedanishdude

babysugar34 (kbh) - nogen erfaringer?

Recommended Posts

Det er vidst den samme som på et tidspunkt kaldte sig zafina og Divinebabe , hun er vidst kun ude efter kemimøde for sugar og intet andet , har mødt hende i Roskilde , spild af tid !

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 2 timer siden:

Jeg deler ikke de oplevelser i min dialog med hende. Har dog ikke mødt hende endnu

Har du fået en aftale med hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Update. Ønsker alene kontakt over SD. Ikke noget med at ringe, snappe eller andet. Men vil gerne mødes for et ikke urimeligt beløb, bare jeg lejer værelse. Der er ovenikøbet forslag om hotel (ikke urimelig heller).

Men men, det lugter sgu underligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft fin dialog med hende, hun er frisk på at ses for en god oplevelse, men vil gerne mødes inden til kemitjek - men har ikke talt om økonomi for at mødes til kemitjek.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun virker meget reel og til at handle med er min erfaring. Jeg skulle ikke have kemi tjek - bare betale 1500 bobs og så ville hun komme til mig for sex med hætte. Desværre eller heldigvis har jeg nogle andre og mere interessante emner i øjeblikket jeg hellere vil hygge med. Jeg har et lidt kedeligt indtryk af hende her, selvom hun egentligt ser ok ud. Men vil gerne høre mere om hende, hvis en får prøvet hende en dag. Det kan jo være man tager fuldstændig fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...