Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa

Er der nogle der ved hvor sådan Ca. på Østerbro. Den skønne Filippa kan træffes?

Er det i privat lejlighed.?

https://annoncelight.dk/showad/210997

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fisk123

2 mins gågang fra Silo. 

Hun er virkelig smuk og sød og meget uskyldig. 100/100, pas godt på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DaddyKbhs
Fisk123 skrev, for 4 minutter siden:

2 mins gågang fra Silo. 

Hun er virkelig smuk og sød og meget uskyldig. 100/100, pas godt på hende.

det må være ved nordhavn st ? 

kan se hun er på Amager i går og i dag .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rhino skrev, for 2 timer siden:

Hejsa

Er der nogle der ved hvor sådan Ca. på Østerbro. Den skønne Filippa kan træffes?

Er det i privat lejlighed.?

https://annoncelight.dk/showad/210997

Det ligger nok 5-7 min gang fra nordhavn metro. Præcist hvor det er kan hun fortælle dig når du får en aftale. 
 

Det er en lækker lejlighed. Meget diskret vil jeg sige 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DaddyKbhs skrev, for 1 time siden:

det må være ved nordhavn st ? 

kan se hun er på Amager i går og i dag .

Det er vist kun denne gang det er på Amager, hun kunne ikke være hvor hun plejer at være i denne uge, så regn med det normale sted fremover ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DaddyKbhs
Fedtmules bror skrev, for 20 minutter siden:

Det er vist kun denne gang det er på Amager, hun kunne ikke være hvor hun plejer at være i denne uge, så regn med det normale sted fremover ;)

i know ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisk123 skrev, for 3 timer siden:

2 mins gågang fra Silo. 

Hun er virkelig smuk og sød og meget uskyldig. 100/100, pas godt på hende.

Filippa - Hune er virkelig skøn og en oplevelse at besøge .......

men det er tit denne sjove efter-bemærkning kommer om at "hun er sød så pas godt på hende" ..... Vi skal vel passe godt på alle vores GP - og ikke kun dem vi hver især finde "søde" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for alle jeres svar. Har prøvet at skrive til hinde om et besøg, men intet svar i nu:unsure:. Krydser finger for at møde hinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan gik det i fredags. Fik du kontakt?

Kan se at Filippa også er på torsdag og fredag i denne uge (uge 25).

210997https://annoncelight.dk/showad/210997

Undrer mig lidt over at pigen ikke har  været på et af kbh's lysthuse, da hun jo har været et par måneder i spillet..

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej hun har desværre ikke vendt tilbage på min forespørgsel. Har skrevet 2 gange til hinde. Er der nogle der ved om hun er til at mødes med om formiddagen fx kl 10-11 tiden? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zweimal
Rhino skrev, for 48 minutter siden:

Nej hun har desværre ikke vendt tilbage på min forespørgsel. Har skrevet 2 gange til hinde. Er der nogle der ved om hun er til at mødes med om formiddagen fx kl 10-11 tiden? 

Jeg tror hun har så mange faste kunder, og rigtig mange henvendelser,  jeg gætter på det er derfor hun ikke ikke når hele vejen rundt.

Redigeret af Zweimal

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rhino skrev, 1 time siden:

Nej hun har desværre ikke vendt tilbage på min forespørgsel. Har skrevet 2 gange til hinde. Er der nogle der ved om hun er til at mødes med om formiddagen fx kl 10-11 tiden? 

Jeg har mødte hende der omkring kl 10-11 tiden så det er muligt. Men prøv og spørge om en tid i god tid, og husk at skriv hun gerne må svare tilbage også efter de 2 timer. Jeg har besøgt hende en del gange og skriver altid hun kan skrive efter de 2 timer, der plejer også at gå mere end de 2 timer ;)
 

Zweimal skrev, for 33 minutter siden:

Jeg tror hun har så mange faste kunder, og rigtig mange henvendelser,  jeg gætter på det er derfor hun ikke ikke når hele vejen rundt.

Jeg ved hun er glad for faste, hun har også fortalt mig når man først har været hos hende en gang er hun nemmere at få tid hos igen. Det virker heller ikke som om hun presser gæster ind, men faktisk prøver at gøre så hun er til stede hos den enkelte, har altid følt jeg har fået en oplevelse i verdensklasse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...