Hop til indhold
Aarhuselsker

Megen snak og få anmeldelser

Recommended Posts

Bugsbunnu skrev

Muligvis er flere af brugerne herinde stamkunder hos den/de samme glædespiger, og så giver det jo ikke så meget mening at skrive en anmeldelse hver gang. Personligt nød jeg en dejlig stund hos Trine Tease for en godt 10 dage siden (tak for sidst, dejlige Trine :D:oops: ) men synes ikke der var grund til at skrive om dette, da hun jo tilsyneladende leverer en dejlig oplevelse hver gang......

Jamen din anmeldelse vil være anderledes end andres ditto. Selv skriver jeg sjældent om den samme pige mere end en eller to gange, men jeg skriver om hende, selv om en lige har gjort tilsvarende. Min oplevelse er nemlig en anden end hans, fordi vi mennesker er forskellige og lægger vægt på forskellige ting.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jernsvinet skrev

For at lave en ordentlig statistik, skal man nok gå lidt mere ned i detaljen - jeg har f.eks lavet flere anmeldelser, men mange af dem som opfølgning på en tråd i efterlysninger og sådan er det sikkert for flere andre at de ved første øjekast, ser ud til kun at poste efterlysninger - ihvertfald findes nogle af de bedste anmeldelser desværre i efterlysninger, som ellers er det mest brugte fora - men det er jo nok ikke der, folk først og fremmest vil søge efter anmeldelser - så hellere selv starte en ny tråd - som regel begyndende med: "hvem har været her?" :evil:

Korrekt det statistiske materiale jeg brugte er meget tyndt, og det skriver jeg også indirekte.

Der er mange anmeldelser gemt under efterlysninger og andre underfora. Her savner jeg lidt systemet fra det gamle Hedomax, hvor hver pige/sted har sin egen tråd. Det kunne man egentlig godt gøre her på EG også, men man skal lige finde tråden først. Det er dog ikke så svært når man bruger søgefuntionen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er heldigvis sider for en hver smag. Jeg flyttede fra VL til EG hovedsageligt pga. de gode debatter. Er man mere til anmeldelser og dyb tavshed, kan VL anbefales. ;)

Jeg mener nu EG er både og - og det er rart. Har aldrig selv brugt VL. EG debatter er ofte gode, men jeg synes personligt der mangler anmeldelser, for at gøre boardet fuldbårent.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener nu EG er både og - og det er rart. Har aldrig selv brugt VL. EG debatter er ofte gode, men jeg synes personligt der mangler anmeldelser, for at gøre boardet fuldbårent.

I EGs spæde barndom havde vi anmeldelse-konkurrencer som en stærk motivationsfaktor, men nu er EG blevet "større" (læs mere voksen) og EG er nu mere eller mindre selvkørende, men vi savner da konkurrencerne... måske kan Admin kaste en konkurrence ind i ny og næ, det vil helt sikkert booste antal af anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Århus elsker skriver:

Det er korrekt, men anmeldelserne er da den vigtigste søjle i det hus der hedder EG.

Den udtalelse må stå for egen regning.

Personligt synes jeg Chatten, Efterlysninger, Tyskerforum og sexevents (hvor swingerklubsarrangementer fra tid til anden kommer op) er det vigtigste på EG. Men sådan er vi jo så forskellige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Århus elsker skriver:

Den udtalelse må stå for egen regning.

Personligt synes jeg Chatten, Efterlysninger, Tyskerforum og sexevents (hvor swingerklubsarrangementer fra tid til anden kommer op) er det vigtigste på EG. Men sådan er vi jo så forskellige. Må vi godt være det?

Uha. Det er vist et minefelt af dimensioner du bevæger dig ud i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Århus elsker skriver:

Den udtalelse må stå for egen regning.

Personligt synes jeg Chatten, Efterlysninger, Tyskerforum og sexevents (hvor swingerklubsarrangementer fra tid til anden kommer op) er det vigtigste på EG. Men sådan er vi jo så forskellige.

Ja, vi er (heldigvis) så forskellige.

Selv kommer jeg yderst sjældent på de fora, du specielt nævner. Jeg er mest i debatten, hyggesnak, og sjællandske klinikker. Vi har med andre ord vidt forskellige interesser, men EG favner jo så vidt, at der er plads til os begge – altså både liderlige aber og gamle sure hugaf'er :).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Admin - smæk en rask lille anmelder konkurrence op, der kun varer 14 dage, så folk skal hurtigt til tasterne :)

Måske det kan ruske op i vores egen lille agurketid ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Admin - smæk en rask lille anmelder konkurrence op, der kun varer 14 dage, så folk skal hurtigt til tasterne :)

Måske det kan ruske op i vores egen lille agurketid ;)

Står du da, til din egen overraskelse, lige over for en ny Tysklandskampagne? :lol::lol::lol:

Ellers vennesæle hilsener

BX

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklageligvis ikke X :cry:

Men du foreslog mig at leve på en sten da jeg måtte imødese en stærkt forringet økonomi nogen tid til købesex.

Det gør jeg så - ok på en sten light :?

Men jeg tjener pt uventet mere end forventet sommeren over, så jeg overvejer stærkt en tur til Berlin i oktober.

Men den kan jo ikke komme i betragtning til en quick sommerkonkurrence som den jeg foreslår Admin.

Men kommer jeg af sted i oktober lægger jeg turen ud i den Germanske fanklub :P

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Admin - smæk en rask lille anmelder konkurrence op, der kun varer 14 dage, så folk skal hurtigt til tasterne :)

Måske det kan ruske op i vores egen lille agurketid ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

og måske en sidegevinst til den der kommer med den mest negative komentar der kommer efter en anmedelse :lol::lol::lol::lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

og måske en sidegevinst til den der kommer med den mest negative komentar der kommer efter en anmedelse :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Nogen forslag til sidegevinsten ? Spanking hos en domina f.eks. :mrgreen: 14 dages skrivepause :D eller ?

Seriøst jeg synes forslaget om en konkurrence er god. Jeg vender det med mine to gode kollegaer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nogen forslag til sidegevinsten ? Spanking hos en domina f.eks. :mrgreen: 14 dages skrivepause :D eller ?
Næ, men hvad med en strafgevinst på tre uger i Cheris kælder? :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

På freiercafe.com (tysk site) udlodder de fribiletter til både FKK og flat-rate klubber. Hvad om i tog en snak med pigerne - gavekort på f.eks. det halve ville nok også være kærkomment :D - ikke nødvendigvis på fuld pris, men lidt har jo også ret. Så kan pigerne jo håbe på at de for nye faste kunder på den måde - og forudsætningen for at vinde er at man skriver et indlæg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...