Hop til indhold
HG Wells

Lækkert hotel Aalborg?

Recommended Posts

Jeg skal snart have et frækt besøg i nordens Paris med min betalings-elskerinde, men er der et hotel der er mere velegnet end de andre? Hun er en liderlig lille en med hang til smæk og pisk - så det ville være fedt med ordentlig lydisolering.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg plejer at bo på Hvide Hus, når jeg er deroppe og har da også haft gæster med på værelset uden de store problemer. Jeg ved ikke hvordan det er med lydisolering. Har også boet på First Hotel på havnen. Det er lidt mere lydt er min vurdering

Del dette indlæg


Link til indlæg

Radisson for enden af Jomfru Ane Gade ved Stranden er et godt hotel som jeg har brugt flere gange. Har ikke indtryk af at der er problemer med lyd når man går til den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zero

De  2 nævnte  hoteller kan  jeg  også  sige  god  for,  ligeledes  scandic  i  byen  et  udmærket  lækkert  hotel når  det  bedste  værelse  vælges,  så  er  det  en  del  mere  lækkert  end  Radisson. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har boet på Hvide Hus. Det var ret fint, jeg havde en junior suite, hvor brusekabinen var lavet af gennemsigtige sten… og stak ud i både stuen og soveværelset. Jeg tænker man godt kunne finde på frække ting i sådan en. 
 

Hvad gør scandic værelserne specielt lækre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zero
HG Wells skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har boet på Hvide Hus. Det var ret fint, jeg havde en junior suite, hvor brusekabinen var lavet af gennemsigtige sten… og stak ud i både stuen og soveværelset. Jeg tænker man godt kunne finde på frække ting i sådan en. 
 

Hvad gør scandic værelserne specielt lækre?

Junior  suiten  på  scandic  har  samme  type  brusekabine  som  du  beskriver.  Sengen  er  høj  som  giver  manden  mulighed  for  at  stå  på  gulvet  mens  han  knepper. 

Udsigten  fra det  hvide  hus  er  dog  bedre, hvis  du  kommer  op i højden 

Morgenmaden  på  Radison  er  lækker.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zero
HG Wells skrev, for 3 timer siden:

Hmm, det kan da være det var scandic jeg var på… hmm ;)

Jeg var ret vild med den brusekabine…

Den  er  også  lækker og  et  karbad  med  massage  var  badeværelset  også  udstyret  med  på  scandic. 

Det  er  luksus  for  dig  selv  og  en  stilfuld  elskerinde. 

Vil  du  et  sted  hen  hvor  I kan  larme  som  I lyster i Aalborg  området  og  omgivelserne  er  ligeglade  er  der  motellet  i Støvring.  Men  det  er  kendt  for  at  blive  brugt af  gp'ere  og  udenlandske  håndværkere.  Det  er  ikke  et  særligt  charmerende  sted  og  bestemt  ikke  lækkert. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zero skrev, den 18.6.2021 at 17:32:

Den  er  også  lækker og  et  karbad  med  massage  var  badeværelset  også  udstyret  med  på  scandic. 

Det  er  luksus  for  dig  selv  og  en  stilfuld  elskerinde. 

Vil  du  et  sted  hen  hvor  I kan  larme  som  I lyster i Aalborg  området  og  omgivelserne  er  ligeglade  er  der  motellet  i Støvring.  Men  det  er  kendt  for  at  blive  brugt af  gp'ere  og  udenlandske  håndværkere.  Det  er  ikke  et  særligt  charmerende  sted  og  bestemt  ikke  lækkert. 

Men Støvring er så det eneste sted du kan være sikker på ikke at blive smidt ud. Det sjove går af hvis man ligge og venter på at der bliver banket på døren og man blive bedt om at hoppe i tøjet og forlader stedet, for folk som os ikke er velkommen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 15 timer siden:

Men Støvring er så det eneste sted du kan være sikker på ikke at blive smidt ud. Det sjove går af hvis man ligge og venter på at der bliver banket på døren og man blive bedt om at hoppe i tøjet og forlader stedet, for folk som os ikke er velkommen.

Arh, vil nu tro at en mand som booker et værelse med sin elskerinde skal være ret støjende før han/de bliver smidt ud. Det uanset om hun får penge for det eller ej. :)

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zero skrev, den 18.6.2021 at 13:17:

Junior  suiten  på  scandic  har  samme  type  brusekabine  som  du  beskriver.  Sengen  er  høj  som  giver  manden  mulighed  for  at  stå  på  gulvet  mens  han  knepper. 

 

Junior Suite

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zero
HG Wells skrev, for 1 time siden:

Yeah, den der suite er så lækker :)

Har  brugt  den  til  lækker  sex en  enkelt  gang, hvor  jeg  havde  et  andet  ærinde i Aalborg  city.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zero skrev, for 2 timer siden:

Har  brugt  den  til  lækker  sex en  enkelt  gang, hvor  jeg  havde  et  andet  ærinde i Aalborg  city.  

Fedt - der er bare noget lækkert uforpligtende over hotelsex

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...