Hop til indhold
noob_

Monica i Rødovre

Recommended Posts

Guest Aandersen

Hun har været i Danmark tidligere som gravid (ellers ikke den store oplevelse).

Kan af annoncen se, at det nu foregår hos den berygtede gruppe på Nyholms allé..

Anders

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aandersen skrev, for 7 timer siden:

Hun har været i Danmark tidligere som gravid (ellers ikke den store oplevelse).

Kan af annoncen se, at det nu foregår hos den berygtede gruppe på Nyholms allé..

Anders

Tak for info:)...jeg har godt lagt mærke til at det er på Nyholms allé, men her er der dog i det mindste tale om ægte billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes altså at hende Monica ser dejlig ud :) Synes der har været lidt blandede kommentarer om stedet, men det er vist ikke det berygtede sted fra samme gade.
 

Jeg har engang besøgt Melissa på samme adresse og hun var sød. Der var ikke noget at klage over overhovedet.

Er der nogen der har lyst til at skrive lidt mere om Monica?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Monika for nogle dage siden også fordi jeg syntes hun så dejlig ud og har haft besøgt Melissa på samme sted og det var ganske fint.Men Monika var var et ret trist besøg,ingen superfransk eller anal som der ellers står i annoncen og var i det hele en rigtig trist oplevelse.prøvede ellers som jeg plejer at komplimentere hende ovs,men hun virkede til at være et andet sted,og bare skulle tjene lidt hurtige penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jol skrev, for 2 minutter siden:

Besøgte Monika for nogle dage siden også fordi jeg syntes hun så dejlig ud og har haft besøgt Melissa på samme sted og det var ganske fint.Men Monika var var et ret trist besøg,ingen superfransk eller anal som der ellers står i annoncen og var i det hele en rigtig trist oplevelse.prøvede ellers som jeg plejer at komplimentere hende ovs,men hun virkede til at være et andet sted,og bare skulle tjene lidt hurtige penge.

Så man kan kneppe hende uden kondom men hun tager et kondom på under blowjobbet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...