Hop til indhold

Recommended Posts

Mange har spurgt og gættet om dette sted. men ingen har anmeldt det. Det er iøvrigt ret symptomatisk for dette site!

Tranbjerg Thaioriginal-Wellness

Kirketorvet 6-8

8310 Tranbjerg

Tlf. 31 38 71 31

www.Thaioriginal-wellness.dk

Havde booked tid via deres tidsbestillings system. Det virkede fint. 85 minutters massage og dampbad,

Havde et håb om at pigen gik med i badet, men nej. Kabinen er i øvrigt også så lille at det ville have været et problem at være to derinde, selv om ingen af os har en BMI over 22.

Nå men stedet ligger i et indkøbscenter. Lige inden for døren er der reception hvor der sidder en mand og ordner det praktiske. Overfor ham, og lige ud til centergaden er der stole med de der kannibalfisk i et kar.

Området til massage, sauna og damp er meget lækkert og helt diskret afskærmet fra Centeret. Efter 15 minutters damp, kom pigen ind og hentede mig. Ingen blulfærdige reaktioner over mit adamkostyme. Aha tænkte deres udsendte, det lover godt. Fik jeg nævnt at hun er meget nydelig.

Så fulgte en god times massage, blid og dog fandt hendes små fingre ind til steder jeg ikke anede jeg havde. Av for sa... Men hold da op hvor har jeg det godt fysisk lige nu. Det fortsatte roligt i over en time. Kanon god massage af en meget flot pige!

Prisen var 600 for 1,5 time. Lidt dyrt, men på den anden side har de dyre faciliteter.

Pigen og jeg indbyrdes? Nada

Turen hjem måtte derfor afbrydes i Jyllands Alle hvor Siam ligger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Dette sted er som i Viby centret = ingen hank-panky. Jeg kommer der ofte netop af den grund, for at faa en rigtig kvalitetsmassage og intet andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Dette sted er som i Viby centret = ingen hank-panky. Jeg kommer der ofte netop af den grund, for at faa en rigtig kvalitetsmassage og intet andet.

Ja massagen er top.

Skam du ikke havde skrevet lidt om stedet, nu du kender det så godt. Du vil måske have det for dig selv :mrgreen: :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...