Hop til indhold

Recommended Posts

Var i Thisted og ville se hvad byen byder på af Thai Massage. Var 3 steder, 2 var ikke så gode og et var rigtig godt. Alle 3 steder var det voksne kvinder i “frue størrelse”, der nok ikke ville vinde Miss Thisted. Så hvis du går efter slanke unge kvinder, skal du ikke komme disse 3 steder. Personligt kan jeg til en afveksling godt lide en moden kvinde i “frue størrelse”, hvis massagen i øvrigt er god.

Først hos hos Nanthawan, Nytorv 3C, hvor jeg blev taget imod af en venlig kvinde, ikke nogen “årsunge” men venlig. Jeg spurgte til prisen for 1 times BtB, hvor jeg også kunne massere hende og et BJ til afslutning. Hendes pris var 1.500, som jeg synes er lige i overkanten, også når jeg så på damens alder og udseende. Ligesom jeg mange andre steder kan få denne service for 1.000 - 1.200, og nogle steder i mere end en time. Så jeg sagde at jeg synes det var for meget og forslog at give 1.500, men så for 2 timer. Det ville hun ikke, så jeg gik igen.

Næste sted var hos Sirada, Skovgade 2B. Igen en dame i frue størrelse og over sin bedste alder. Hun var med på BtB, med massage til mig og til hende samt et BJ. Ville have 1.500 for en time. Igen foreslog jeg at 1.500 var ok, men så for 2 timer. I stedet foreslog hun 1.000 for en time, hvilket jeg accepterede. Olie og thai massagen var ok, men inden længe talte hun allerede om at 45 minutter var nok. Hun var heller ikke så berøringsvenlig som aftalt og BJ var med kondom. Så alt i alt synes jeg ikke, jeg fik det som vi aftalte, så jeg kommer ikke igen.

Efter 2 dårlige oplevelser i Thisted tog jeg til Chaweewan, Snedstedvej 122, i Snedsted. Jeg blev igen modtager af en fyldig, men meget venlig dame, igen over sin første ungdom. Hun er nystartet på adressen, hendes eget sted, men fortalte at hun i mange år havde arbejdet i Stuer. Vi blev enige om BtB, med massage til mig og til hende, et BJ uden kondom samt et spabad sammen med hende, i alt 2 timer for 2.000. Hun gav rigtig god massage, var meget berørings venlig og gav et dejligt BJ samt et dejligt spabad sammen med hende. Alt i alt 2 hyggelige timer sammen med en meget venlig og sød kvinde. Så kan du lide en meget fyldig kvinde, over sin første ungdom, kan jeg absolut anbefale stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for info... ;)

Der er åbenbart meget langt mellem de gode Thai steder efter hånden.....ser ingen grund til at køre nord på.....

God aften, og ser frem til en beretning om et godt sted..... :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...