Hop til indhold

Recommended Posts

Har over en periode haft et godt øje til Kate og måske navnlig muligheden for at inkludere anal i oplevelsen. 

Generelt et godt indtryk fra mange andre oplevelser, men lidt spændt på om det var det jeg ville og om hun var så flot som billederne gav indtryk af.

Over weekenden tog jeg mig sammen og aftale et besøg. Fortalte sin det var at jeg var uerfaren udi anal og gerne ville have det som en mulighed. Og allerede det gik jeg er godt indtryk af Kate. Intet problem, besked om den samlede pris, men måske du skulle tage lidt flere penge med, hvis du vil mere. Checker hendes ydelser og indser at den bedste deal nok er PSE, so den tager jeg.

Ankommer til lejligheden, der er rimelig diskret placeret. Bliver lukket ind, får afregnet og bliver bedt om at tage det obligatorisk bad. Alt sammen af en meget flot og velskabte pige - hende ville jeg altid vende mig efter og umiddelbart vil jeg mene at hun er flottere i virkeligheden. Spørger hvor mange gange jeg kan komme - frækt men professionelt - med hende ville jeg ønske at jeg kunne hele tiden

Hun går lige til sagen kysser intenst og dejligt (lidt kraftig smag af mundfuld til at starte med, men det foretaget sig) - og så går hun ellers igang med at forværre dig med pikken, det allerede står flot. Meget med tungen og det bliver gjort dybt. Jeg får tid til at kærtegne hendes flotte og skarpe krop - nyder de flotte bryster, som står ufattelig flotte (virker helt ægte) På med gummi og så får jeg adgang til det primære hul. Skal skåne jer for detaljer, men da trykket er taget giver hun en dejlig massage. Når at tænke at så bliver det ikke skal denne gang, da hun vender mig og begynder at massere pikken - først med hænderne og så med mund og tunge igen.

Efter kort tid spørger hun frækt om jeg er klar igen. På med gummi, en kort tur i fissen, for hun annoncerer "now anal" lægger sig på ryggen og læste så der er udsyn og plads til at gå i røven på hende. Fantastisk at kneppe så skøn en kvinde i røven med udsigt til det perfekte ansigt og en flot krop.

Erkender at jeg har været mere viril, men med nyt gummi slutter jeg af i fissen. Ingen Rush, men helt igennem en dejlig oplevelse.

Hurtig at beskrive, men absolut den hele time værd.

Hende vil jeg gerne tage en tur til....

Kate: You are fantastic. Hope to meet you again

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...