Hop til indhold
a-psycho1

Advarsel mod Diana i Horsens

Recommended Posts

Var blevet fristet af Diana i Horsens, og efter at have snakket med hende i tlf (det sagde hun det var) og fået en txt besked, så pakkede jeg tasken og kørte til Horsens for som aftalt " fuck her ass"....

Ved ankomst tager rigtigt nok Diana imod, ok pæn pige, måske lidt breddere om hofter end jeg havde regnet med, men ok stadigvæk, men kedligt klædt i cowboy bukser og top...

Jeg bliver ført ind i et lille værelse og uden dikke dare af nogen slags spørg hun til hvor lang tid jeg ønsker, jeg siger at jeg som aftalt i tlf for 45 min siden, at jeg er kommet for anal, hun ligner en der har fået en hvis ting galt i halsen og siger 2 " no no" på hendes gebrokken engelsk, " that is my friend", som så sad i stuen. Og hun var ikke lige frem køn, sorte tænder osv.

De kom med en lang historie fra de varme lande om det ene og det andet, men når det kommer til stykket, så satser de på at man så bare tager noget andet fra hylden når man er der...

http://massage.side6.dk/diana24 ....... denne annonce.........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for advarsel...

Har været der een gang, for ½år siden.. Kanon oplevelse, dejlig pige osv... Men siden dengang har jeg været der et par gange dog uden at benytte mig af noget, for som du skriver, der har været alt muligt.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...