Hop til indhold

Recommended Posts

Åh ja. 
 

Jeg tror jeg har 25 gangs jubilæum i dag (eller ca deromkring :) ) 

Hun gør det bare så godt. I dag mødte jeg frem i korte bukser grundet det varme sommervejr. Jeg skulle hurtigt få det endnu varmere….

Dejlig kys og kram goddag. Min diller var allerede noget over halvfed. Hurtig afklædning håndklædet hængte jeg på den rejste biskop og spankulerede ud til en skyller. Derefter ind til flere kys og kærtegn. En rigtig dejlig varm elskerinde er hun. 
 

Normalt har vi en længere oral seance, men ikke i dag. Jeg (og jeg tror også Tukta) var Max liderlige. Jeg fik lagt hende på tværs af briksen, gav hende lidt lækker tunge-leg, hvorefter jeg fik fat i kondomet som hun havde lagt frem. 
 

Derefter knaldede jeg hende godt og hårdt. Jeg kunne dog tydeligt mærke at formen ikke er hvad den har været og at alderen ikke længere er 21…. men fedt med lidt god motion efter coronanedlukningen. 
 

Da jeg ikke mente jeg kunne mere uden at få brug for en hjerteløber, skiftede vi så Tukta kom øverst og både cg og rcg. Endelig så en 69 med orgasme til hende (så vidt jeg kunne vurdere) og så oral behandling til mit underliv afsluttende med en sperm-fontæne i hendes mund og ud over mig selv og over mine skuldre. Ja der var tryk på sjoveren i dag. 
 

En supergod og sjov time. 
 

Besøg hende, vær god ved hende og jeg tænker der venter en god oplevelse. 

God kamp i aften til alle. 


https://annoncelight.dk/showad/228712

 

Redigeret af NoobGPexplorer
Link

Del dette indlæg


Link til indlæg

I løbet af i går kunne jeg mærke der bare skulle ske noget frækt. Sidste gang var det On. Men ville lige tilbage og prøve Tukta igen. Når jeg ville afsted blev jeg hele tiden forhindret . Så jeg var nød til at spørge hvor sent hun kunne tage mig. Det blev så Kl 23. Var lidt i tvivl om det var et valg. Hun var sikkert noget træt når jeg kom frem.

Og det modsatte skete. Stort varmt og vådt kys til at starte med. Og så gik det slag i slag. Hun var i kæmpe humør og absolut ikke træt. 

Hun startede med et lækkert blow . Nå nej jeg bad hende gå på knæ og give mig et blow. Og det gør hun godt. 

Hun ville nu have mig på briksen så hun kunne fortsætte. Men det syntes jeg ik så hun kom på briksen og jeg slikkede hende. Hun bliver sgu liderlig og ikke mindst vild våd. Det så ud som om hun kom. Men det ved man jo aldrig om det er rigtigt. Men hun bad om en lille pause. 

Så var tiden kommet til mig igen. Mit mål var at komme  i hendes mund. Hun fik den godt nok meget stiv og med en finger påsat kondom blev jeg fingerkneppet i det bagerste hul. Hun fandt virkelig de rigtige steder. Så pikken i munden og fingerknep så holder jeg ikke længe. Ja hun fik ladningen i munden og blev ved med at slikke indtil hun var sikker på der ik var mere. Hold kæft en dejlig oplevelse. 

Så var hun så fræk at slå til den slagne pik og sige den var død bagefter. Sgu da ik så mærkeligt. 

Jeg behøver ikke at anbefale hende. Det har så mange gjort. Hun er en diamant 

Sluttede med et bad og lidt jordbær og kirsebær. 

En dejlig lang dag sluttede perfekt

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så måtte jeg da lige afsted igen. Denne gang 1 time. Igen var det en dejlig time med hende. Hun tænder meget let. Blev drivvåd. Jeg slikkede hende og da hun var lige ved at komme pressede hun lårene sammen. For på den måde at holde mig fast.så gik det løs. Hele hendes underliv spændte op og hun kom i en vild orgasme . Så var der pause hun var lidt for følsom til at jeg med det samme kunne slikke igen. Så det blev min tur. Og det var som sædvanligt dejligt. Godt blow 69 og sex det hele med kys. Jeg gik meget opløftet og glad. Og så fik jeg jeg lige et tak med for orgasmen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inden ferie skulle jeg da lige nå forbi igen, og denne gang havde jeg bestemt mig til at jeg også ville have massage, det har jeg ikke nået de sidste gange. Ville starte med sex og så massage bagefter, da jeg ved at Tukta pirrer meget under massagen, også selvom vi lige har haft sex.

sådan skulle det ikke gå ;-)

startede langsomt ud på briksen med kys og kram, og så rejste jeg mig op og lagde hende på ryggen, så hun kunne få en slikketur. Det er tydeligt at se om hun nyder det, eller ej, også når man giver hende fingre. Hun gav også lidt blow mens jeg stod ved siden af hende, men det var hende som var hovedperson de første 30 min. Viste det sig. Hun elsker når hun får et par fingre op, især hvis man også leger med hendes klit imens, og flere gange sagde hun også “ikke mere” men styrede samtidigt mine fingre som hun gerne ville have. Vildt dejligt at se en pige nyde sådan, hendes tunge slikker sig rundt om munden og hun krammer sine bryster, så man er ikke i tvivl om hun nyder eller ej.

mig på briksen, dejligt blow, da jeg så rører hende mellem ben igen, bliver hun sjaskvåd og vi griner lidt af det, flere forskellige stillinger, og slutter af i en 69 hvor jeg kommer i munden på hende, og så er der gået 55 minutter. Hun griner og spørger om vi skal igang med massage, men det må blive næste gang, og nu er der ferietid, så 4 uger til jeg kan besøge hende igen.

flere gange i forløbet takker hun mig, måske mange andre mest tænker på sig selv ved sådan et besøg, men jeg syntes også det er frækt at se at pigen nyder der, og ikke kun skuespil. Og nej jeg er ikke superelsker, slet ikke, men vil bare gerne gøre noget for pigen også.

@NoobGPexplorer hun var lidt ked af at både du og jeg ikke kan besøge hende i lang tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu en hygge tur med Tukta.

Kan ikke skrive noget nyt. Alt er ved det gamle. Sød, fræk og sexet. Og det bliver bedre gang på gang når vi lærer hinandens ønsker at kende.

Nyd hende i fulde drag. Det gør jeg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 31 minutter siden:

glæder mig, har en tid med hende i morgen , der er skrevet meget godt om hende så håber det holder :D:P

Det er lige før jeg vil garantere dig en god oplevelse. Har aldrig gået utilfreds hjem fra Tukta.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne skrev, for 19 timer siden:

Endnu en hygge tur med Tukta.

Kan ikke skrive noget nyt. Alt er ved det gamle. Sød, fræk og sexet. Og det bliver bedre gang på gang når vi lærer hinandens ønsker at kende.

Nyd hende i fulde drag. Det gør jeg 

Hvis ikke du har noget nyt at skrive, så lad værre med at skrive…

Der er allerede 27 tråde om Tukta herinde, hvor de samme personer igen og igen skriver hvor i og åh så dejlig at hun er. 
 

Jo det er hun, og jeg kan også godt lide hende. Men jeg skriver ikke hele tiden hvor skøn og dejlig hun er

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tukta ........ ja ja, hun skulle jo være super siges der, ja jeg skal ikke påstå det modsatte.

som jeg skrev tidligere i denne tråd, havde jeg en aftale med hende i dag kl 10 , troede jeg da, men damen var smuttet .  Og nej hun kender ikke mig så det kan ikke være derfor .  Det er anden gang på en uger at jeg bliver snydt på den måde ( to forskellige piger ) . Fandme træls . 
ok , hun havde en god grund til ikke at være der ifølge On som også er samme sted, men hun kunne da godt havde skrevet til mig , jeg er kørt temmelig langt for det...... 

nå men noget skulle der jo ske og On ser jo også sød ud sååå,  jeg laver en tråd til hende alene

Del dette indlæg


Link til indlæg

Af forskellige årsager har jeg ikke haft sex i over en måned. Det længste siden jeg begyndte med købesex. 
I dag havde jeg så tid hos Tukta som vanligt og jeg var vildt klar. Masser af gensynsglæde, kys og god sex med utallige orgasmer til hende (!) og en enkelt voldsom en til gamle mig. Et fedt besøg. 
 

Der var iøvrigt en ny pige i klinikken, som jeg kort hilste på. Jeg synes det var Anna der har været der før, men jeg erindrer hun sagde hun ikke kom tilbage. Nå men at folk skifter mening er jo sket før, og jeg husker hende bestemt som værende et besøg værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 19 timer siden:

Af forskellige årsager har jeg ikke haft sex i over en måned. Det længste siden jeg begyndte med købesex. 
I dag havde jeg så tid hos Tukta som vanligt og jeg var vildt klar. Masser af gensynsglæde, kys og god sex med utallige orgasmer til hende (!) og en enkelt voldsom en til gamle mig. Et fedt besøg. 
 

Der var iøvrigt en ny pige i klinikken, som jeg kort hilste på. Jeg synes det var Anna der har været der før, men jeg erindrer hun sagde hun ikke kom tilbage. Nå men at folk skifter mening er jo sket før, og jeg husker hende bestemt som værende et besøg værd. 

Det er Anna....Der er nu billeder af hende på linket :)

Har hun god omtale?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 7 timer siden:

Det er Anna....Der er nu billeder af hende på linket :)

Har hun god omtale?

Der har været 2 som hed Anna, det er hende her som var der i 2019

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 23 timer siden:

Der har været 2 som hed Anna, det er hende her som var der i 2019

 

Mange tak for link, og fed læsning fra 2019/20 :-) 

Hun lyder sgu dejlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...