Hop til indhold
Guest Genboen

Alexa - tæt på Esbjerg, Varde, Holsted, Kolding :)

Recommended Posts

Guest Genboen

Så dukkede  hun op på vore breddegrader igen, den søde og dejlige Alexa.

https://annoncelight.dk/showad/306744

Efter 6 måneders fravær er hun tilbage, nu med lidt mere for til, det klæder hende rigtig meget. :)

Jeg havde en time sammen med hende, og hvor er hun stadigvæk en fantastisk sød, køn, følsom, nærværende, varm og god pige til at få os til at glemme hverdagen og alt det som fylder i et fortravlet liv.  En timeout hvor man oplever glæden ved at modtage og give - og hvor man mærker at sjælen man er sammen med også er med i de gensidige glæder. 

Mange gange oplever man en gang "rutine-service" når man kommer rundt - og man har en flad fornemmelse bagefter. Sådan er det ikke hos Alexa, ved hende tænker jeg kun på hvornår jeg vil besøge hende igen.

Giv hende respekt og lad være med at være nærig, jeg er helt sikker på at det er med til at skabe et udgangspunkt for noget ekstraordinært :)

Huset hvor hun er har helt bestemt ikke en udvendig charme, men indenfor er der faktisk en god stemning - og slet ikke samme grad af forfald som det  ydre kunne tyde på.

Jeg vil afsted til Alexa igen i weekenden, og så må det koste lidt ekstra disse uger - de gode oplevelser og glæder skal man ikke nægte sig selv :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen
Fedtsprøjten skrev, for 29 minutter siden:

Er det hende på billederne 

Ja det er helt sikkert Alexa på billederne. Nogle af dem er helt nye, de lidt ældre - bl.a. billedet på knæ med stillet der fører g-strengen, er min. Fra sidste år  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...