Hop til indhold
Weidemann79

Så er Vendelbo manden igang igen

Recommended Posts

Guest BlackMagic2020

hvordan kan du vide det er samme person der står bag denne annonce??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest issen

Det kan man altid se den måde han slutte annonce på skriv pigens navn ring ik   . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke lige forstået, hvad problemet er med ham?
Jeg har besøgt flere af “hans” piger, og det har været superfint i de fleste tilfælde. Jeg er også gået igen en gang eller to, men sådan er det jo med smag og behag. 
En enkelt af pigerne fortalte, at hun startede for sig selv, fordi de ikke var helt enige, men ingen af dem har virket kede af det:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt en af pigerne. Hun brugte ham, fordi hun ikke gad besvare det utal af sms'er, hun ville have fået, hvis hun selv skulle stå for det hele.

Del dette indlæg


Link til indlæg
issen skrev, for 2 timer siden:

Men er det altid falsk billed har bruger

Det har jeg ikke oplevet. De har været af pigen de gange, jeg har besøgt dem. 
Det er jo heller ikke klassisk smukke modeller; sagt helt uden at fornærme nogen, for jeg har kun besøgt piger, som, jeg synes, er sexede:)

Jeg kan da sagtens se problemet, hvis de samme billeder dukker op i forskellige annoncer, men en af de piger, jeg talte med, nævnte faktisk, at det var lidt fjollet, at de tit kom til at hedde noget nyt i annoncen:lol: Så hvis pigen, man møder, er pigen på billedet, er det vel lidt lige meget, hvilket navn hun går under den pågældende dag  Men fjollet og irriterende, hvis man vil genbesøge; enig.

Kan @Weidemann79evt. uddybe, hvad problemet med ham ellers er?:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, 1 time siden:

Det har jeg ikke oplevet. De har været af pigen de gange, jeg har besøgt dem. 
Det er jo heller ikke klassisk smukke modeller; sagt helt uden at fornærme nogen, for jeg har kun besøgt piger, som, jeg synes, er sexede:)

Jeg kan da sagtens se problemet, hvis de samme billeder dukker op i forskellige annoncer, men en af de piger, jeg talte med, nævnte faktisk, at det var lidt fjollet, at de tit kom til at hedde noget nyt i annoncen:lol: Så hvis pigen, man møder, er pigen på billedet, er det vel lidt lige meget, hvilket navn hun går under den pågældende dag  Men fjollet og irriterende, hvis man vil genbesøge; enig.

Kan @Weidemann79evt. uddybe, hvad problemet med ham ellers er?:)

I og med der en del tråde vedr. manden så virede som fup. Men nu hvor flere siger go for vedkommende og piger er jeg den første til beklage og tager mine ord tilbage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Konsulen skrev, for 5 timer siden:

Jeg har også besøgt en af pigerne. Hun brugte ham, fordi hun ikke gad besvare det utal af sms'er, hun ville have fået, hvis hun selv skulle stå for det hele.

Se det gav mening, altså det med sms'er, tænker der kommer en hel Hestebox fyldt med sms'er om dagen fra total useriøse M som feks. 

Hej skat hvad laver du i aften, svar, jeg strikker et par nye Grydelapper :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Svendsenaalborg skrev, for 10 timer siden:

Jeg har ikke lige forstået, hvad problemet er med ham?
Jeg har besøgt flere af “hans” piger, og det har været superfint i de fleste tilfælde. Jeg er også gået igen en gang eller to, men sådan er det jo med smag og behag. 
En enkelt af pigerne fortalte, at hun startede for sig selv, fordi de ikke var helt enige, men ingen af dem har virket kede af det:)

Tak for velbegrundet info 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...