Hop til indhold
Guest Anonym person

Pussy Galores analsex

Recommended Posts

Guest Anonym person

Er der nogle der har haft analsex med nogle af pigerne fra Pussy Galores?

Og i så fald var det en god oplevelse og hvad måtte i smide? på siden står der jo bare græsk fra 800 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anonym person skrev, 1 time siden:

Er der nogle der har haft analsex med nogle af pigerne fra Pussy Galores?

Og i så fald var det en god oplevelse og hvad måtte i smide? på siden står der jo bare græsk fra 800 kr.

Ja..Godt spørgsmål.

Kunne godt ønske mig lidt uddybende menubeskrivning hos den enkelte pige,feks om hvor stor ens pik må være...

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, 1 time siden:

Ja..Godt spørgsmål.

Kunne godt ønske mig lidt uddybende menubeskrivning hos den enkelte pige,feks om hvor stor ens pik må være...

Men er det noget med at pigen bestemmer "dagspris" hvis hun altså har "lyst til græsk til hende" den dag og kan acceptere din størrelse..

Det er lidt svært når man skal hæve kontanter for hvor meget er græsk til hende værd?

Det er jo sjældent der ligger en hæveautomat lige ved siden af hvor GP'erne befinder sig og man er stadig ikke kommet ind i 2021 med Mobilpay eller kortoverførsel på lysthusene..

Ja, nogle af os er ligeglade om der så står lysthusets navn på kontoudtoget. Alle mennesker behøver sex. Også os hvor man af forskellige grunde mangler intimitet fra ens koner og ens kæreste.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 42 minutter siden:

Men er det noget med at pigen bestemmer "dagspris" hvis hun altså har "lyst til græsk til hende" den dag og kan acceptere din størrelse..

Det er lidt svært når man skal hæve kontanter for hvor meget er græsk til hende værd?

Det er jo sjældent der ligger en hæveautomat lige ved siden af hvor GP'erne befinder sig og man er stadig ikke kommet ind i 2021 med Mobilpay eller kortoverførsel på lysthusene..

Ja, nogle af os er ligeglade om der så står lysthusets navn på kontoudtoget. Alle mennesker behøver sex. Også os hvor man af forskellige grunde mangler intimitet fra ens koner og ens kæreste.

ja det men "dagsprisen" er et mærkeligt koncept hade en aftale med en af piger og hade se hvad prisen var og hævet penge til det 

spurgte og der var noget jeg skulle være opmærksom på ang extra betalingen o,s,v og fik så en helt anden pris af vide in den der stod på deres egen side (aflyste aftalen da prisen var meget  mere ind man skal betale for det samme på andre danske bordeller) ,hvis jeg ikke hade spurt kunne jeg så hade stået der som kunde i den dårlige situation ikke at have nok penge med og ikke kunne få det jeg tro ,ikke lige den måde jeg gerne vil starte min aftale .....(((((undskyld side springet )))   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig.

Det er lidt svært. Ellers må man prøve at bestille tid og så til telefonpigen høre om pigen er tændt på græsk/analsex med en lille tynd eller stor og tyk pik, på Det tidspunkt man ønsker at komme forbi og høre om prisen (som så må forventes at passe når man møder op.

De meget få gange jeg har prøvet græsk til hende (ikke på PG endnu. Desværre!) var det de sidste par minutter af de 30 minutters tid, hvor pigen meget naturligt førte min pik til den bageste meget strammere del og hendes vejrtrækning bliv ligesom lidt hurtigere og stønnene og ordvalgene fra hendes side lidt voldsommere/hurtigere. (Måske fake, men uanset hvad meget ophidsende!).

Piger der ikke har det på menuen, ved ikke hvad de går glip af hvis man gør det forsigtigt og med følelse.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...