Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har tidligere givet mit bud på, hvad der kunne være den dårligste thaimassage her:

Jeg må nu erkende at, der rent faktisk findes dårligere steder, hvilket egentlig ikke synes muligt når jeg tænker tilbage på oplevelsen hos Suree.

Jeg kontakter Orchid Massage (kan ikke finde link) og bestiller en halv times B2B med et afsluttende HJ. Fin og hurtig kommunikation uden problemer.

Da jeg ankommer til adressen bliver jeg taget imod af en lidt stor pige, i både højde og drøjde, hvilket egentlig ikke afskrækker mig. Jeg er utrolig dårlig til at bedømme alder men vil tro at hun er i anden halvdel af tyverne.

Vi får bekræftet det aftalte og pengene skifter hænder og jeg lægger mig så ellers klar mens hun lige får sat musik på osv.

NU starter det mest bizarre jeg nogensinde har prøvet!

Hun hælder først en masse olie ud over ryggen på mig og lægger sig herefter op på min krop og kører sine bryster fra min ene skulder over til den anden og retur igen. Denne seance fortsætter nu i minimum 15 minutter uden så meget som 2 cm afvigelse fra den tidligere rute. Det skal siges at jeg er en forholdsvis lille gut, og jo længere tid der går desto mere vægt lægger hun i mens hun adstadigt øger tempoet men bibeholder den fastlagte rute fra skulder til skulder. Til sidst har hun lagt så meget vægt i at jeg må smågispe efter vejret da hun simpelthen får trykket al luft ud af mig.

Nu er jeg ret genert af natur, og samtidig en sindig jyde, så jeg gør ikke det store ved det og håber på at det bliver bedre når ordren "turn around" bliver givet. Jeg tror dog at hun lod mærke til mine vejrtrækningsproblemer for hun stoppede relativt hurtigt og gav mig besked på at vende mig rundt.

Samme seance startede nu forfra - denne gang blot på min brystkasse. Først overhældt med en masse olie for herefter at køre brysterne fra den side af min brystkasse til den anden. Denne gang blev det dog ikke til 15 min for der skulle jo også være tid til afslutningen.

Netop som man tror at det ikke kan blive værre tager hun så hårdt fat om lillemanden at alt blod bliver presset tilbage i kroppen og den mest af alt ligner en gammel daddel der har ligget for længe i solen. Dog må man give pigebarnet at det lod hun sig ikke slå ud af og jeg fornemmede næsten at hun så det som en udfordring. Endnu mere olie blev plasket på og så startede der ellers en thailandsk Duracell-kanin med så fast et greb at det var lige før olien antændte.

Min fornemste opgave var nu at tænke på noget sexet så hun komme i mål med sin mission og jeg kunne komme ud af døren. Det lykkedes heldigvis og jeg hoppede hurtigere i tøjet end hun kunne nå at tilbyde mig en vand eller cola. Og væk var jeg - over alle bjerge - som the Road Runner - Meep Meep.

 

Kommer jeg igen? Nej for satan! Aldrig nogensinde...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder ringe! Og det er synd, for der har tidligere været virkeligt gode oplevelser på adressen. Især dengang Lisa holdt til der. Hvad blev der af hende? Så har Namphet også holdt til der, og selvom hun ikke lagde skjul på, hvad der var hendes fokus, var det nu decideret skidt med det. Og siden er det vist gået ned ad bakke. Ærgerligt!
Tak for et godt grin, Ziou!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har overvejet at ligge et besøge forbi Namphet da jeg syns hun ser ret tiltagende ude på hendes billeder. Er der nogen som kan kom med et frisk opdatering omkring hvad man kan forvente?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...