Hop til indhold

Hamburg

Featured Replies

Skrevet

hejsa,,,

vi plejer at tage på babalon som nu ik fungere som før , kan godt lide standarten og mit spørgsmål er så !? hvor skal vi så tage hen i Hamborg hvor det er lige så godt og lækkert :)

Skrevet
bulleralf skrev, for 3 timer siden:

hejsa,,,

vi plejer at tage på babalon som nu ik fungere som før , kan godt lide standarten og mit spørgsmål er så !? hvor skal vi så tage hen i Hamborg hvor det er lige så godt og lækkert :)

Jeg har aldrig besøgt Babylon, men jeg har været på Grossmoring

https://www.modelle-hamburg.de/swinger_fkk/hamburg/harburg/atmos_saunaclub_761.html

et par gange, før jeg fandt ud af det var bedre på Harmony i Seevetal.

Ellers ved jeg ikke om Club Lotus kan anbefales: https://www.modelle-hamburg.de/locations/wentorf/gesamt/club_lotus_194.html

Skrevet
bulleralf skrev, for 4 timer siden:

vi plejer at tage på babalon som nu ik fungere som før

Hvad er det der ikke fungerer som tidligere?

Skrevet
  • Author

de lavede stedet om så det ik var bordel mere men en strandbar med wellness ... 

Skrevet
bulleralf skrev, 1 time siden:

de lavede stedet om så det ik var bordel mere men en strandbar med wellness ... 

Det var vel bare for at kunne holde åbent i den tiden bolleriet var forbudt? Eller har det kommet ud at  de vil fortsætte i det samme spor?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.