Hop til indhold
denunge

To oplevelser fra Algarve kysten

Recommended Posts

Da der endelig blev lukket op for lidt rejseaktivitet, for nogle uger siden, var jeg hurtig til at hoppe på en flyver til Portugal, og bruge nogle dage i den aller sydligste del omkring Algarve kysten.

Her trængte jeg også til lidt afslappende massage, så fandt to forskellige steder, med forskellige ting på programmet.

 

1. - Royal Thai Massage, Lagos - http://royalthaimassage.pt/

Hjemmesiden siger at det er muligt at bestille tid via Whatsapp. Det blev også forsøgt, men der kom aldrig nogen reaktion på henvendelsen. Nå, men jeg kørte alligevel til Lagos afdelingen, og blev mødt af en receptionist, og to forskellige massører. De havde et bredt udvalg af forskellige massager, som man også kan se på hjemmesiden.

Jeg valgte 1 times thai full body oil massage til overkommelige 50 Euro. Ind i rummet, hvor der blev udleveret engangs trusser, til at dække kalorius. Hun forlod rummet mens jeg klædte mig af, og lå mig til rette på briksen.

En god, sober massage på bagsiden, hvor der dog blev masseret helt ind til kanten af trusserne, så man til tider var lige ved at tro, at der måske kunne være optræk til lidt ekstra. Men nej, fingrene blev udenfor. Det var en medium hård, og grundig muskelmassage, men kunne sikkert også have fået den blødere eller hårdere efter eget valg.

Vend rundt, hvor alle andre dele af kroppen blev dækket til med håndklæde, som blev løftet til side i det område, som var under behandling. Igen blev der masseret helt hen til kanten af trusserne, og helt op ad løgposen - men uden at der skete mere.

Efter 60 minutters massage, fik jeg en flaske vand til at tage med, ligesom betalingen med kort fandt sted.

Et sobert sted, med ens påklædte piger, hvor jeg ikke tror at der kunne fås mere, om så man ønskede det. God massage. Samtale foregik på engelsk.

 

2. Tantric Moments / Spa / Massagens / Albufeira - https://www.tantricmoments.pt/

Her er vi så ovre i en anden kategori, hvor der med sikkerhed var lagt op til mere.

Hjemmesiden er sparsom med oplysninger omkring åbningstider og priser, men der var da et Whatsapp nummer, som jeg kunne prøve at skrive på. Her blev der heller ikke svaret, men da jeg alligevel var i området, valgte jeg at trille forbi, og mødte en lukket dør. Nå tjae, jeg kunne jo også tøffe videre. Pludselig kom der så en besked, at de åbnede klokken 12 (modsat klokken 11 som Google mente at vide), og at jeg sagtens kunne få tid.

Priserne varierede fra 80 til 160 Euro, alt efter hvad man skulle have fra 30 til 60 minutter. 80'eren var en halv times Lingam massage, mens 160 var en times Nuru. Der var to piger at vælge imellem (portugisere begge to) og jeg valgte den ene. De tog ikke imod kort men kun kontanter, og betaling var på forhånd inden starten på massagen.

Jeg hoppede på Nuru versionen, og tog et solobad inden jeg skulle i gang, hvorefter jeg lagde mig til rette på gulvmadrassen, som havde et engangslagen henover. Først lidt berøringer bagpå, hvorefter der var vend-rundt og så lidt berøringer foran - et eller andet tantrisk energi noget, som jeg ikke havde forstand på. Nå, men tilbage på maven igen, hvorefter der var en blanding af muskelmassage og tantriske berøringer, hvorefter der kom olie på, og hun så benyttede arme, ben, mave, knæ og lidt bryster til massage. Men det var bestemt ikke nuru gel.Og det var mere maven hun brugte til at massere, end hendes kønsorganer. Det var tæt på, men de kom ikke i kontakt med min hud.

Herefter var der vend-rundt igen, hvorefter forsiden fik samme tur. Hun var helt nøgen under massagen, som blev afsluttet med at hun sensuelt masserede lingam til udløsning med hænderne. Der var ikke optræk til mere, bortset fra at hun førte mine hænder op til hendes bryster, og skulle massere hendes brystvorter lidt. Men hverken oral eller decideret sex var på programmet.

Herefter solobad igen, og så blev der takket af.

Var lidt skuffet over at det ikke var nuru gel, men bare en omgang massage olie, og at det mere var ovre i kategorien b2b massage med en håndtrold til afslutning. Nuru gel giver lige det sidste, synes jeg. Der gik også lidt længere inden at der rigtig var pirring af kalorius, så jeg lå måske og halvkedede mig, indtil vi nåede det punkt. Med billederne på hjemmesiden, var der lidt lagt op til mere end decideret tantra tantra, hvor udløsning næsten er forbudt, men man skal samle energierne. Men jeg fik udløsning, og jeg fik en times massage i et airconditioneret rum, så jeg fik jo nok det som jeg betalte for, og til nogenlunde det samme som det ville koste i Danmark med en omgang b2b på et thai sted.

Spørg endelig hvis I vil vide mere

Del dette indlæg


Link til indlæg

For en måneds tid siden var jeg igen på ferie på Algarve kysten. 

Tid til at prøve et nyt og 3. sted, og denne gang i Lagoa:

https://ganeshatantricspa.com/

Priserne for den sjove ende af scalaen hedder 160 Euro for 1 time Erotic, 180 Euro for 1 time Nuru, og 200 Euro for 1 time Nuru Shower. De andre spurgte jeg ikke til.

Stedet er nemt at finde, og de er gode til at vejlede på forgående Whatsapp korrespondance.

Kom til stedet, og havde bare betalingskort med, da hjemmesiden har et lille VISA logo i bunden. Det kunne man så ikke betale med - cash eller MB Pay, som er noget lokal mobilepay lignende. Heldigvis var der en hæveautomat lige rundt om hjørnet.

Søde og smilende Nina var meget overbærende med mig, indtil jeg endelig kom med sedler på lommen.

Blev tilbudt drikkevare efter eget valg - lige fra vand til cola til champagne til whisky. 

Ind i massage rummet, hvor der stod en brusekabine ovre i det ene hjørne. Først et hurtigt alenebad, mens Nina dækkede madrassen til med engangs lagen.

Herefter ned på maven, hvor hun så gik i gang med at massere. Og rigtig muskel massage var det - ikke sådan noget fimset ligegyldig berøring. Men der blev masseret lidt på og omkring ballerne.

Efter grundig massage af benene, kom der ekstra meget olie på hvorefter hun så begyndte at glide rundt på min ryg med hele kroppen - og jeg mener hele kroppen, da knæ og ben blev brugt til massage. Ikke bare gnubbe brysterne rundt over hele ryggen, selvom de også var en tur og op ned nogle gange. Godt med pirring omkring mellemkødet og dertilhørende områder.

Herefter vend rundt, hvorefter det samme foregik på forsiden.

Finalen kom med hendes berøringer af kalorius med hænderne.

Det var bestemt ikke sex, og heller ikke blowjob, men det var ægte body-to-body.

Herefter fællesvask i brusekabinen, inden jeg kunne træde ud, blive tørret af hende, og derefter påklæde mig igen.

Alt i alt en god time, som var en time fra jeg kom ind i massagelokalet, ikke da pengeseddel dansen startede :)

Nuru - nej, det var ikke nuru gel, men bare god gedin oliemassage body-to-body. Men måske lidt ligesom den med Tantra, som bare er et udtryk herhjemme for blide berøringer uden egentligt tantra i 95% af tilfældene. 

Nina er vel en gang i midt-40'erne, som hendes ansigt bærer præg af - ikke på den grimme måde, men lidt MILF agtigt ;) . Men hold kæft hendes krop er veltrænet, som man også kan se på billederne. Og der er mange i 20'erne som slet ikke kan være med der.

Spørg endelig hvis I vil vide mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Ja jeg havde nok valgt Vicious ellr hav han hedder, what a hunk.  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I sidste måned var jeg endelig en smuttur i Portugal igen, og så var der også tid til et lille massage besøg.

Denne gang hos https://www.spamassagensalgarve.pt/ i Lagoa.

Stedet ligger 50 meter fra Ganesha stedet, og de konkurrerer sikkert om de samme kunder, da det som de tilbyder er stort set ens.

Fik lavet en aftale via Whatsapp, og fik så tilsendt menukortet. Der er et hav af ydelser, som er lidt svære at kende forskel på, bortset fra priserne blot stiger og stiger, jo længere man kommer ned af kortet.

Kortet starter ved 20 Euro for hovedmassage i 20 minutter, via 45 Euro til noget afslapningsmassage i en time, og så op til 260 Euro hvis det skal være 4-hånds og dampende erotisk.

Men jeg valgte en omgang Tantric Lingam til 130 Euro for 1 time. De var ved at prøve at sælge en Body 2 Body til 170 Europ, men jeg holdt bare fast i denne her. Betaling foregik på forhånd i kontanter, de tog ikke imod kort. Jeg måtte tage solobad før og efter, i en rummelig, men ret slidt brusekabine.

Ind og ligge på en dejlig bred skummadras på gulvet, hvorefter Vicky, som jeg havde valgt, kom ind og afklædte sig, og gik så i gang med at smøre dejlig varm olie på mine ben. Herefter foregik massagen med hænder, albuer, ben og knæer - inklusiv at knæet skulle ned med mine baller, og grubbe mellemkødet. Meget specielt.

Nå, men hun fortsatte op af ryggen, og på et tidspunkt gik der endda lidt B2B i den, mens hun sagde et eller andet på portugisisk som jeg ikke fattede en dyt af. Formentlig i retning af, nu kan du prøve det denne gang, så du ved hvad du får ekstra ved at købe ekstra næste gang ;-)

Men det tog laaaaaaaaaaang tid med massagen, og hun vendte tilbage til benene igen, med de samme gentagelser igen og igen - så lidt ryg, så lidt ben.

Endelig kom vi til vend-rundt, hvor der så kom olie på ben og brystkasse, som så blev masseret/pirret. 

Hun udførte et rigtigt dejligt handjob, med dertilhørende afslutning, hvorefter arme og ben skulle masseres lidt mere. Herefter solobad igen, og så var det påklædning og tak for i dag.

Massagen var ikke muskelmassage, og heller ikke det som jeg vil kalde tantra. Det var lidt ligegyldige berøringer, hvor der meget sjældent sneg sig lidt pirring ind.

Men det var dejligt rent og pænt, og godt tempereret sted. Men I bund og i grund var det bare et handjob med lidt ligegyldig opvarmning, som ikke rigtig gjorde hverken til eller fra.

Kommer jeg tilbage, hvis jeg er på de kanter igen?

Nej, for som sagt - vil man bare have et hj, og så endda noget halvlunket helt optil god massage herhjemme, kan det som regel fås til under en tusse.

Spørg hvis I vil vide mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...